alla Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det nåke som har peiling på om det selger dette Thermaltake kabinette lenger??? hvor kan eg eventuelt kjøpe det..? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Send mail til forskjellige webshopper og hør om noen har et på lager. De var veldig pop for et par år siden da jeg kjøpte, og mange hadde. Jeg handla et på PCStyling, men mener å huske at jeg så de både på Komplett og MPX. Utrolig mye disse webshoppene har på lager av varer som ikke lenger er å finne på sidene deres, her kan man få mye billig om man husker hva som var bra, men muligens litt for dyrt da det lå ute for salg.. Lenke til kommentar
alla Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 yess:) takker for svar.. skal sende litt mail rundt til nettbutikker. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ifølge prisguiden er det ingen som selger det lengre. (Hvet ikke om det stemmer da...) Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vet desverre ikke hvilket kabinett du har bilde av der, men www.digitalimpuls.no selger noe som heter Thermaltake XaserV WinGo V7000D Blå m/vindu /strømforsyning http://digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5979 Selvfølgelig ikke bilde Kan det være dette? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sånn ser det ut, syntes ikke helt det ligna.. (bare googla navnet..) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Thermaltake XaserV WinGo. På netshop.no Endret 2. juni 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå