Clerion Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg vil tippe at personen døde av stålkoilen som fløy ut av dekket. Blir endel stygge hull av slikt Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg ble fortalt det skjer stadig slike ulykker i Storbritannia, og at korrekt prosedyre er å sette på et slags bur rundt dekket ved arbeide, tror også det inkluderer å pumpe opp dekket. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Dette er ikke frekt ment ellerno, men jeg lurer på noe.. Leste denne artikkelen, og da lurer jeg på; Åssen kan man omkomme av et dekk som eksploderer..? Er det bare jeg som er dum her..? Vel kan bare si dette ikke er noe å spøke med, selv opplevde jeg at et truck hjul eksploderte. disse har delt felg for å kunne skifte dekk og etterat dekket var skiftet og begge felgdelene skrudd sammen med bolter så lå dekket på gulvet menst vi fylte luft. Akkurat da dette var gjordt så eksploderte hele greia og dekket traff meg midt i ansiktet ogslo meg ca 2 meter bakover mt en murvegg, der jeg landet bevistløs. Heldigvis fikk jeg bare mindre skader men det kunne gåt verre . Endret 26. mai 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Hm. Fikk plutselig litt mer respekt for dekk, her jeg sitter.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ikke faen om jeg fyller luft på dekkene på mopeden i mårra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg