genser Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) 770 Internet Tablet bruker Debian Linux og har en skjerm på imponerende 800 x 480 piksler. Det går ikke ann å ringe med den, så den er altså brukt kun for surfing av internet osv. http://www.nokia.com/nokia/0,,74866,00.html Der finner dere mer om den. Den kommer 3. kvartal i år. Endret 25. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jøss, denne var jo faktisk ganske... stilig? Motebevisst og minimalistisk, ser ikke overdreven ut, ingen store, tomme områder, god skjerm, rett og slett parktisk. Dog litt tung. Veldig pen. Pris? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Pris? Sikkert dyr nok til at den kommer til å floppe. Er prisen og faktumet at den bruker RS-MMC som gjør at jeg antagelig ikke kjøper den. Med mulighetene den har (MP3, film, bilder) så blir det for dumt å utstyre den med noe så idiotisk som RS-MMC. Endret 26. mai 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvorfor skal Nokia absolutt kjøre på RS-MMC nå? og attpåtil også DV kort? Fungerte ikke de vanlige MMC kortene godt nok i 6230 f.eks? Var de ikke billige nok? Idiotisk. Får de plass til RS-MMC, hadde de nok klart å få plass til MMC også. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Pris? Sikkert dyr nok til at den kommer til å floppe. Prisen blir mellom 2500 kr - 3000 kr i følge amobil eller en annen norsk side jeg leste. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 2500 kr I så fall Synes det skulle vært brukt gode gamle Compact flash i denne dingsen, slik at vi kunne fått mye lagring til en billig penge. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Wow, helt neddi 2500? Det var da bra. Nå har Nokia skjerpa seg med sånne lanseringer. Rask lansering og ingen overprising For håpe den ike er like treig og dum som 9500 var. Det må da kreves et dritbra batteri og en kraftig prosessor for å drive den skjermen der. Wow... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bare til surfing? Koster en del og da? 399kr i mnd for 3xisdn hastighet hos telenor? Tipper også at den ikke blir så liten at du kan ha den i lomma heller. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Siden den har linux blir det definitivt ikke bare surfing. Mest sannsynlig kommer det nok egne operativsystemer fra linux-entusiaster :!: Her blir det nok muligheter for bredbåndsTV, film (divx), IP-telefoni (Skype, i tillegg til Nokias eget opplegg), spill, etc. Kun det idiotiske minnekortet setter begrensningene... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dette er nok en riktig god lommepc. Veldig mye finere enn de som er på markedet fra før. Enormt god skjerm og pris! Andre lommepcer med lavere ytelse koster jo ofte 4000. Man kan vel bruke alt av nokiatilbehør til denne? Som blåtanntaster, blåtannpenn, blåtannhandsfree og liknende? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Man kan vel bruke alt av nokiatilbehør til denne?Som blåtanntaster, blåtannpenn, blåtannhandsfree og liknende? Jeg _vet_ ikke, men ingen grunn til å tro noe annet. Den støtter jo bl.a. bluetooth 1.2, så den får støtte for Nokias kommende stereo bluetooth-headsett osv.. edit: Blåtanntastaturet tviler jeg på fungerer om det ikke kommer drivere til den spesiellt laget for 770 Endret 27. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Man kan vel bruke alt av nokiatilbehør til denne?Som blåtanntaster, blåtannpenn, blåtannhandsfree og liknende? Jeg _vet_ ikke, men ingen grunn til å tro noe annet. Den støtter jo bl.a. bluetooth 1.2, så den får støtte for Nokias kommende stereo bluetooth-headsett osv.. edit: Blåtanntastaturet tviler jeg på fungerer om det ikke kommer drivere til den spesiellt laget for 770 Det heter blåtannhodesett er i Norge. BThodesett i stereo? Nakkebøyle eller to stygge dingser til å henge over øra? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Finner ikke noe resultat på ordet blåtann i bokmålsordboken. I hvert fall. Her er bilde av Nokia Wireless Stereo Headset HS-12W: Lenke til kommentar
robot Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja det tror jeg også. Denne enheten ser ut til å være helt rå. Denne må jeg bare ha når den kommer ut . Hvis den ikke blir for dyr. Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Mobileburn har tatt en kikk på den: http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Page=1&Id=1381 Looking good We had the chance to play around with Nokia's new Linux powered 770 Internet Tablet at the official launch event in New York City. While there certainly is reason to be skeptical about such a device, it appears to be a winner. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir spennende! Håper den ikke er like treig som 7710 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå