Grundig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg fatter ikke at moderatorene lar slike lavmåls-tråder som dette overleve. Hva er dette for en spørsmål liksom? Hvor ofte ronker du? Makan. Voks opp for guds skyld. Les litt på klaraklok.no og alt det der. Der kan dere lese om tisser og rumper og sex og onanering og alt dere måtte ønske. Men å dra det hit blir for dumt. Er helt sjokkert over hva folk får seg til å poste. Endret 25. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg fatter ikke at moderatorene lar slike lavmåls-tråder som dette overleve. Hva er dette for en spørsmål likosm? Hvor ofte ronker du? Makan. Voks opp for guds skyld. Les litt på klaraklok.no og alt det der. Der kan dere lese om tisser og rumper og sex og onanering og alt dere måtte ønske. Men å dra det hit blir for dumt. Er helt sjokkert over hva folk får seg til å poste. Det der var spam! Har ingen ting med tråde å gjøre. Om noen bryr seg om hvor ofte det er normalt å runke, så behøver vel ikke du å si at de er teite, og at du er kul. Grow up ville vært feil å si... Grow down. Rapportert Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var langt ifra spam. Jeg må få lov til å reagere. Jeg synes dette er å synke litt for lavt. Trodde dette forumet skulle være noenlunde seriøst. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Så ta det opp med admin hvis du har noe du skulle sagt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var langt ifra spam. Jeg må få lov til å reagere. Jeg synes dette er å synke litt for lavt. Trodde dette forumet skulle være noenlunde seriøst. Men det du sa var off topic. En måte å spore av topic. Om du syns det er et teit topic behøver du ikke svare her. Foresten. OT-baren er ikke så særiøs. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nja, varierer på hva som har skjedd i helga.. Men noe av tiden. Tja, 4-5 ganger i uka. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var langt ifra spam. Jeg må få lov til å reagere. Jeg synes dette er å synke litt for lavt. Trodde dette forumet skulle være noenlunde seriøst. Men det du sa var off topic. En måte å spore av topic. Om du syns det er et teit topic behøver du ikke svare her. Foresten. OT-baren er ikke så særiøs. Jeg gidder ikke krangle med deg og få advarsel, så enkelt er det. Jeg ytret en mening. Det er veldig mange andre som går off-topic i andre tråder, har ikke sett at du har rapportert dem? Men du følte deg kanskje litt truffet? Ikke vet jeg. Synes bare det må gå an å skjønne at ronking og kjønnsorgan ikke hører hjemme i et forum. Ikke i følge de reglene som er satt av de som styrer dette forumet. EOD. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er dette som er OT da, eller tidligere kalt søppel... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er dette som er OT da, eller tidligere kalt søppel... Toutché! (Eller no') Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) *slettet av (masv)moderator* Endret 25. mai 2005 av mads89 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ro ned, små barn. Må vel klappe laksen en gang om dagen, tror jeg. Noen ganger er det tørke, men det er sjelden. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ca en gang om dagen er godt for.. eh.. magen? Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 5 ganger uka kanskje. Ofte tørke i helgene Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 2-3 ganger om dagen, gjennomsnittlig. Noen ganger kan det være mer, men sjelden mindre. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 2-3 ganger om dagen, gjennomsnittlig. Noen ganger kan det være mer, men sjelden mindre. Hadde jeg hatt sjansen til å gjøre det så... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Ok, dette er den SISTE meningsløse threaden jeg skal la passere..after this one, it's over. dette har vi hørt før Endret 25. mai 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
M-J Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 i 8 klasse var det ville tilstander. da nappa jeg løk minst 4 ganger daglig! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tja... 5 ganger eller så i uka. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg onanerer 1-3 ganger daglig.. og det går alltid bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg