Gå til innhold

hvor ofte runker/onanerer du hver dag/uke?

MagnusW

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke at moderatorene lar slike lavmåls-tråder som dette overleve. Hva er dette for en spørsmål liksom? Hvor ofte ronker du? Makan. Voks opp for guds skyld. Les litt på klaraklok.no og alt det der. Der kan dere lese om tisser og rumper og sex og onanering og alt dere måtte ønske. Men å dra det hit blir for dumt. Er helt sjokkert over hva folk får seg til å poste.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fatter ikke at moderatorene lar slike lavmåls-tråder som dette overleve. Hva er dette for en spørsmål likosm? Hvor ofte ronker du? Makan. Voks opp for guds skyld. Les litt på klaraklok.no og alt det der. Der kan dere lese om tisser og rumper og sex og onanering og alt dere måtte ønske. Men å dra det hit blir for dumt. Er helt sjokkert over hva folk får seg til å poste.

Det der var spam! Har ingen ting med tråde å gjøre. Om noen bryr seg om hvor ofte det er normalt å runke, så behøver vel ikke du å si at de er teite, og at du er kul. Grow up ville vært feil å si... Grow down.

Rapportert

Lenke til kommentar
Det var langt ifra spam. Jeg må få lov til å reagere. Jeg synes dette er å synke litt for lavt. Trodde dette forumet skulle være noenlunde seriøst.

Men det du sa var off topic. En måte å spore av topic. Om du syns det er et teit topic behøver du ikke svare her.

Foresten. OT-baren er ikke så særiøs.

Lenke til kommentar
Det var langt ifra spam. Jeg må få lov til å reagere. Jeg synes dette er å synke litt for lavt. Trodde dette forumet skulle være noenlunde seriøst.

Men det du sa var off topic. En måte å spore av topic. Om du syns det er et teit topic behøver du ikke svare her.

Foresten. OT-baren er ikke så særiøs.

Jeg gidder ikke krangle med deg og få advarsel, så enkelt er det. Jeg ytret en mening. Det er veldig mange andre som går off-topic i andre tråder, har ikke sett at du har rapportert dem? Men du følte deg kanskje litt truffet? Ikke vet jeg. Synes bare det må gå an å skjønne at ronking og kjønnsorgan ikke hører hjemme i et forum. Ikke i følge de reglene som er satt av de som styrer dette forumet. EOD.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...