Qwseyvnd Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei. Har problemer med en ruter.. Før virket den bra, men idag problemer.. Vegg -> ADSL-modem -> ruter -> 2 pc'er Ruter som er problemet...klarer ikke å koble til internett, hvis jeg kobler ene pc rett til adsl-modemet så går alt bra :S Hva skjer ? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Rutern gir vel ikke ut ip. Skjekk når du går gjennom rutern. Start -> kjør skriv cmd så ipconfig /all -> der skal det være nettverksmaske, ip osv osv. Hvist ikke prøv og restarte ruter, modem og pc. Lenke til kommentar
Zardoz51 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har en ruter som jeg fikk problemer med da jeg gikk fra Tele2 til LOS. For å få den til å virke måtte jeg laste ned nyeste BIOS til ruteren og flase den. Etter det har alt virket perfekt. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Det virket nå endelig Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det virket nå endelig Si hva du gjore da i tilfelle andre har interesse av løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå