Gå til innhold

problem med trådløst netverk dell..

HPS

Anbefalte innlegg

har nettop solgt min dell i8600 laptop meed tråløst netverk. (802.11b)

netverkskortet fungerte PERFEKT med en asus router på både enivest (lokalt bredbånds selskap) og bluecom dagen før og samme dag som eg solgte laptopen.. den har også fungert som den skal før det..

han har enivest og bruker en trådløs router.. men får ikke det trådløse netverket til å funke..

er det noen routere som ikke takler enkelte netverkskort eller er det kanskje noen instillinger i routeren? må han installere programvare for routeren på pcen? måtte ikke det på en laptop foreldrene mine har..

håper noen vet ka som er gale..

hvis ikke han får det til så kjøper eg et pci netverkskort og reiser opp til han å monterer det..

han vil levere tilbake pcen hvis ikke han får det trådløse netverket til å funke, men det er ihvertfall uaktuelt så lenge det ikke er pcen det er noe gale med..

ikke min skyld hvis ikke routeren hans takler netverkskortet som står i pcen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok rett, ikke din feil at det ikke funker for han. Så lenge det funket hos deg, så skal det jo funke. Ikke sikkert han har satt opp den trådløse routeren på riktig måte, det er en mulighet.

Denne tråden passer forresten mye bedre under Nettverk, lettere få få hjelp om dette der.

Lenke til kommentar

har lagt den inn der og.. men tenkte å prøve her og siden det var en laptop...

jævlig irriterende.. skulle bruke pengene på ny pc, men tør ikke å bestille før eg vet noe mer.. kan jo være at netverkskortet er ødelagt, men ka er sjansen for at det ble ødlagt på de 3 timene fra han henta pcen og til han ringte og sa det ikke funka?

LITEN!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...