Chief_R-W Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Har en 80gb maxtor hdd som jeg ikke skjønner får aktivert. Windows finner den men får ikke aktivert den ingen mulighet i Partition Magic. Endret 25. mai 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg regner med at det er disk 3? Den er satt opp som dynamisk disk. Hvis det ikke er noe på disken du skal beholde, høyreklikk på den og fjern/slett dynamisk disk. Du skal da kunne høyreklikke på den igjen, og opprette en vanlig partisjon og formatere denne. Anbefaler at du oppretter en extended partisjon, og en eller flere logical partisjoner inni denne. Det er ikke lurt å ha flere primary partisjoner i et system, med mindre du vil boote fra flere partisjoner. Etter at du har slettet den dynamiske disken, så skal også PM kunne gjøre noe med disken. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Fikk det til nå. Har ikke vært utsatt for før at den har vært Dynamisk før så var ukjent for meg dette. Var fint å få ordnet det for ble usikker på hva det kunne være. Fant noe på Microsoft sine sider hva jeg skulle gjøre. http://support.microsoft.com/default.aspx?...09044&sd=tech#4 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har ikke vært utsatt for før at den har vært Dynamisk før så var ukjent for meg dette. Hvis du følger den wizarden som dukker opp når du installerer en ny disk, så ender man ofte opp med en dynamisk disk. Det er derfor greit å avslutte wizarden, og gjøre alt manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå