embark Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Bastard - Seriøst Pisspreik (Får kjøpt den på Rema på Bjelland :!: ) Feeder - Polythene Filter - The Amalgamut Noe Bon Jovi kanskje? Disturbed - Down With The Sickness Egodog - Free In Captivity Godsmack In Flames - Whoracle Kent, ja... Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Heller en oppgradering av det som kjennetegner System of a Down. Men den er mye mer sær, spesiell og mer fartsfylt enn de andre steal this album er en serdeles sær skive i forhold til toxicity og system of a down. det er derfor jeg vil tro system of a down og toxicity platene er "lettere" å like for folk som ikke er "dead*on" soad fans. det var det jeg prøvde å få fram, og det er også mer eller mindre riktig. personlig liker jeg alle skivene, men jeg er ikke like glad i steal this album som de andre skivene. Men det er heller ikke sikkert at du liker debuten, den er mye mer forskjellig fra Toxicity enn Steal This Album de må jeg si meg helt enig i. stilen på mange av sangene på soad ligner mer på toxicity stilen enn det Steel* gjør. Steal* sangene er veldig sære og spesielle i forhold til de andre cd'ene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du kan sjekke ut Incubus! S.C.I.E.N.C.E og Morning View er fine plater, imo. Staind kan vel også funke. Break The Cycle er en grei skive. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) green day - american idiot Endret 27. mai 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Liker du rolig musikk...hvis du gjør det kan jeg annbefale "Bo Kaspers Orkester - Vilka Tror Vi Att Vi Är" Lenke til kommentar
Ümlaüt Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 "In Absentia" av Porcupine Tree. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 AC/DC - Let There Be Rock Sykt bra album Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Dream Theater - Octavarium Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Dream Theater - Octavarium syns det albumet var dårlig imo, men uansett over til noe annet, så anbefaler jeg Chevelle - Wonder what's next, meget bra album mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå