Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Vurderte å KJØPElastened noen noen bra album nå men er litt ute av fantasi. Trenger anbefalinger til noen gode "skiver". Musikksmaken min er som følger: (Band/artister jeg har album fra) Guns n' Roses Foo Fighters Coldplay Keane Linkin Park Oasis Nirvana Phoenix Queen R.E.M. Red Hot Chili Peppers U2 Robbie Williams Greenday Noen som har noen album som du kunne tenkt jeg ville like? Ville blitt glad da PS. Trenger ingen kommentarer om at musikksmaken min suger edit: en [/b] for mye Endret 25. mai 2005 av improvize Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Radiohead - The Bends og OK Computer Kashmir - de to siste albumene (husker ikke titlene her og nå) Kent - Isola og Hagnesta Hill Therapy? - Troublegum Sikkert verdt å høre innom norske Span også. T'Weed Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 System of a Down - Toxicity Liker du den så kan du likegreit kjøpe alle de andre albumene fra System of a Down. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nirvana og GnR ser jeg. Da vil jeg anbefale Metallica, The black album er vel kanskje greit å begynne med. (har sagt det i en annen tråd også, når jeg ser to av de tre bandene tenker jeg med engang på det som ikke er nevnt ) Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nirvana, Pain of Salvation. System of a down, Dream Teather. Har ganske lik smak som deg! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Musikksmaken din suger! Neida! Når jeg ser at du liker Guns 'N' Roses, tenker jeg med en gang at du vil like AC/DC og Kiss. Av AC/DC bør du absolutt ha Highway To Hell, men det meste av de gutta er egentlig verdt å ha. Jeg vet ikke så mye om Kiss. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Faith No More - Angel Dust Sonic Youth - Dirty Pearl Jam - Ten Alice in Chains - Would Soundgarden - Superunknown Quicksand - Slip Kyuss - And The Circus Leaves Town King's X - Dogman Anathema - A Fine Day to Exit Public Image Ltd - Metal Box Joy Division - Unknown Pleasures Verve - A Storm in Heaven The Cure - Wish Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Carpark North - All Things to All People Lostprophets - Start Something / The Fake Sound Of Progress David Gray - White Ladder Weezer - Make Believe og selvfølgelig; Best of Nintendo Music 1 & 2... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dandy Warhols - Welcome to the monkey house Megadeth - Countdown to extinction AC/DC - Back in black Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Megadeth - Countdown to extinctionAC/DC - Back in black Jepp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Megadeth's The System Has Failed er også noko som er verd å prøve. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vil også anbefale Dream Theater. Mitt yndlingsalbum er Six Degrees of Inner Turbulance, tror du kan like det. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 KENT Våpen & Ammunition Mener dette er Kent sin desidert beste plate... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kanskje Korn er noe for denne karen? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hva med det nye system of a down albummet? (husker ikke hva det heter, metropolis elns.) Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 System of a Down - ToxicityLiker du den så kan du likegreit kjøpe alle de andre albumene fra System of a Down. nei. toxicity er ganske anderledes fra det nyeste albummet og steal this album. de 2 nettopp nevnte er en nedgradering fra toxicity. men liker du toxicity burde du derimot kjøpe System of a Down albummet. Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Megadeth's The System Has Failed er også noko som er verd å prøve. Leverer ikke forventingene hvis man er skikkelig Megadeth fan! Ville heller skjøpt Rust in peace eller Peace sells hvis jeg skulle skjøpt Megadeth... Hvis ikke er bandet Testament hvert og prøve... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 System of a Down - ToxicityLiker du den så kan du likegreit kjøpe alle de andre albumene fra System of a Down. nei. toxicity er ganske anderledes fra det nyeste albummet og steal this album. de 2 nettopp nevnte er en nedgradering fra toxicity. men liker du toxicity burde du derimot kjøpe System of a Down albummet. einige, system of a down er jo klart den beste skiva demmes synes nå jeg. selv om de senere albumene har hatt en og annen rolig slagere som er sinnsykt bra. mezmerize har jeg ikke fått hørt så mye på, men noen sanger virka veldig bra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) nei. toxicity er ganske anderledes fra det nyeste albummet og steal this album.de 2 nettopp nevnte er en nedgradering fra toxicity. men liker du toxicity burde du derimot kjøpe System of a Down albummet. Hvis han liker veldig godt Toxicity så er det faktisk Steal This Album som ligger nærest den i form av stil, og det er på ingen måte en nedgradering. Heller en oppgradering av det som kjennetegner System of a Down. Men den er mye mer sær, spesiell og mer fartsfylt enn de andre, men på grunn av dette så er det ikke sikkert at du liker det. Men det er heller ikke sikkert at du liker debuten, den er mye mer forskjellig fra Toxicity enn Steal This Album. Steal This Album er trossalt en forlengelse av Toxicity albumet, de fleste sangene ble skrevet for Toxicity albumet men var ikke plass til dem, paste ikke inn eller var for sært. (Toxicity er SOAD's litt mer kommersielle utgivelse, uten at det går utover kvaliteten) Som andesam sier så kan også det nyeste være intresant. Jeg anbefaler at du hører litt på de andre i så fall og kjøper det du liker. ...eller... Skaff alt av System of a Down! Endret 26. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå