ka1ser Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg hadde ett bilde av noen stjerner på en svart himmel, så limte jeg inn ett bilde over, da kom bildet i gråskala. Hvordan kan jeg endre bildet tilbake til vanlige farger? Lenke til kommentar
hoika Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sjekk hvilken 'mode' bildene er i. Image->Mode tror jeg. Husker ikke helt menyene i PS siden jeg er på jobb. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 De står i Grayscale, tror det er fordi bakgrunnen står i grayscale at de andre automatisk kommer i samme mode.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 du må få endra det til rpg color ellernoe sånt. husker ikke helt hva det sto, og jeg orker ikke starte PS nå. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 du må få endra det til rpg color ellernoe sånt. husker ikke helt hva det sto, og jeg orker ikke starte PS nå. Eller kanskje RGB? RedGreenBlue... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, det var det >_< visste jeg sa noe feil "rpg" lol Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Mode -> RGB Color' EDIT: hvis ikke bildet ditt er svart hvitt fra før av da, da kan det bli vanskelig å få farger på det... hvis jeg ikke heller skal si umulig... Endret 26. mai 2005 av VgaR Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Hehe! Jeg måtte ta RGB på det nederste layeret for å få resten i farger.. litt rart egentlig Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg kan nok skjønne det siden det er det nederste layeret...hvis du ikke dobbelklikker på det og trykker OK, da er den ikke låst lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå