Vestlivegen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Snus behøver ikke nødvendigvis gå utover helsen til folk. Se feks. Erik "Panzer" Hagen. Han snuser som en hest. Han har da slettes ikke dårlig form. Snusing skader ikke tennene, men derimot renser og dreper snus bakterier på tennene. Men snus er slettes ikke bra for tannkjøttet og magen. Endret 4. juni 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg må inrømme at jeg begynte å snuse fordi vennene min gjorde det, men nå gjør jeg det fordi jeg liker det. Jeg snuser kun når jeg er hjemme eller på skolen. Når jeg er på fest eller lignende lar jeg boksen ligge hjemme =) Personlig like jeg best General og Rapé, Skruf går ann... Endret 27. april 2006 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Holdbarhetsdatoen på snus er jo bare tull. Jeg jobber på 7-Eleven og er nødt til å kaste snusen når det er igjen mellom 1 og 2 måneder på holdbarhetsdatoen. Men det gjelder for det meste porsjonssnus. Noen andre som har erfart det samme? Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Har ca 4 ruller med posjon i frysa som gikk ut i november i 2005 (Vært fryst siden da), og de er nesten helt fine enda=) Men bruker de kun når jeg går tom for løssnus... Endret 27. april 2006 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Holdbarhetsdatoen på snus er jo bare tull. Jeg jobber på 7-Eleven og er nødt til å kaste snusen når det er igjen mellom 1 og 2 måneder på holdbarhetsdatoen. Men det gjelder for det meste porsjonssnus. Noen andre som har erfart det samme? 5999345[/snapback] Vanskelig å beregne. Matvarebutikken her har snusboksene framme, uten å ha de i kjøleskap. Boksene er dårlige en uke etter han har fått de. Porsjonssnus varer lengre, skulle jeg tro. Var skikkelig snusesyk endag, og hadde ikke snus, fant fram alle snusboksene jeg hadde liggende, fant en posesnus (ubrukt) inne i en boks. Putta den i munnen, den smakte ikke så værst. Boksen var sikkert 3 måneder gammel. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Siden jeg ikke er 18 enda, oppbevarer jeg tårn i den kalde kjellern, gjemt inni en gammel gymbag. Holder seg kald og god Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Siden jeg ikke er 18 enda, oppbevarer jeg tårn i den kalde kjellern, gjemt inni en gammel gymbag. Holder seg kald og god 5999546[/snapback] Er vel best å si det? Er ikke så farlig, om du er mye under 17 år. Her i huset tok de det helt piano når jeg sa det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Siden jeg ikke er 18 enda, oppbevarer jeg tårn i den kalde kjellern, gjemt inni en gammel gymbag. Holder seg kald og god 5999546[/snapback] Er vel best å si det? Er ikke så farlig, om du er mye under 17 år. Her i huset tok de det helt piano når jeg sa det. 5999552[/snapback] Jeg har holdt det hemmelig i 3 år nå, kan liksegodt holde det hemmelig i 4 mnd til. Skal bli morsomt å komme opp med en feit prell på 18-årsdagen min :!: De vet det nok, de ser jo at det ligger snus-og snusbokser i søppla, og de har funnet snusbokser her. Sier bare at det er en kompis` sin, da de fleste av mine kompiser snuser også. Endret 27. april 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Godt poeng. Jeg oppbevarer mine bokser i kjøleskapet. Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har 2 ruller løs i kjøleskapet og 3 ruller posjon i frysa. Posjonen er ekstra tilfelle jeg går tom før neste rull med løs kommer i hus;) Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Holdbarhetsdatoen på snus er jo bare tull. Jeg jobber på 7-Eleven og er nødt til å kaste snusen når det er igjen mellom 1 og 2 måneder på holdbarhetsdatoen. Men det gjelder for det meste porsjonssnus. Noen andre som har erfart det samme? 5999345[/snapback] Må du kaste den? Kan du ikke bare ta med deg snusen istedet? Kan bli mange nikotinfylte minner og masse penger av det Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei jeg har snust nå i ca 2-3 måneder og skal til sverige og kjøpe et par ti pakkninger, men hvordan er det best å oppbeva den? Jeg leste at det var best i fryseren men da måtte jeg gjør noe med de eller pakke de i noe først. Noen som har noen tips. Jeg foretrekker røda lacket og general , løs selvfølgelig. Bleier er for noOobs!! hehe Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg får ikke dratt til Sverige og har bare en boks om gangen. Den er alltid i lomma. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg oppevarer snusen i kjøleskapet om natta\når jeg sover, og når jeg ikke bruker boksen. Ellers så har jeg den alltid med meg i lomma, eller den ligger på PC-pulten. Når det kommer til baking (eller balling som vi sier her), så tar jeg bare en klype snus i venstrehånda, og presser den sammen med høyre tommel, peke og langfinger til det blir en fin liten "ball". Så legger jeg den forsiktig under leppa. Etterhvert så blir den "knust" og legger seg fint under leppa, og klarer man å unngå å slevje så altfor mye oppunder leppa, så kommer den ut i ett stykke og Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg lærte å bake tønne nesten med en gang jeg begynte. Til dere som ikke får det til er det bare å stresse litt og tenke logisk, eller få hjelp av en erfaren. Hvor lang tid tar det før du blir skikkelig avhengig (av selve nikotinen) for jeg har snust et par måneder men jeg tror ikke jeg er avhengig av nikotinen, men jeg tenker ofte på snus når jeg ikke har en i munnen, spesielt når jeg legger meg. Tror du jeg er avhengig av nikotinen eller bare avhengig av selve snusingen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har aldri blitt skikkelig avhening jeg. Aner ikke hvorfor. Får jo litt lyst på snus, men aldri noe "jeg må ha snus, ellers blir jeg sur og deppa" Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg trenger snus nå! Jeg glemte boksen min på jobben... Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 du må jo ha mer en 1 boks, eg har frysen full, hehe, kan jo ikke risikere å gå tom. Håper ikke de gamle i huset finner det. Det koster jo 50-70 kr i norge og bare 21 i sverige. Jeg har en fyr i oslo som reiser over grensen og kjøper 10 bokser i måneden til meg og så sender han det med posten, og så bruker jeg meste parten sjøl og noen selger jeg dyrt. Det er bra buisness det Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Sitter nå med en røda lacket portion i kjeften, jævla godt med røda lacket portion når du har lagt deg, lett å kaste ut og du kan drikke og spise snop på likt, du får en jevli deilig følelse i kroppen Men om dagen e løs selfølgelig, general og røda lacket. Har ikke prøvd catch, ettan, og prince noen som vett hvordan de er. Den værste snusen ever er general portion, den renne sinnsynkt mye, svir i halsen og smake drit, den smake heilt anderleses en general løs. General og røda lacket løs Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg er under 18, og bruker en smart måte å holde snusen god på.. 1. Åpne PC-kabinettet 2. Legg snusen så nært kjølingen som mulig 3. Lukk kabinettet 4. Åpne igjen fordi du glemte å ta deg en pris først 5. Legg den på plass 6. Lukk kabinettet EDIT: Sorry så ikke hvor gammel tråden var:o Endret 12. august 2008 av borge94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå