Gå til innhold

Hva er dine beste snus oppbevarings- og baketips?

Feh

Anbefalte innlegg

Etter at "Ja er her er mer om snus, SNUS" tråden ble stengt lagde jeg en ny en.

Hva er dine beste tips til oppbevaring av snus?

Fra før av vet vi jo om kjøleskapet selvfølgelig.

Hvordan bake de harde, feite som sitter i timesvis? :p

Edit: Til mod. Den "STORE" snus tråden er bare om snus generelt. ingenting står der om hverken baking eller oppbev. Tenkte det var greit med en egen tråd om det.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier alltid å ha snusen i lomma jeg. Driter i forskjellen om den er bedre å bake eller ikke, det klarer jeg uansett.

Synes Ettan er den som er enklest å bake, men jeg har ikke prøvd så mange merker. Holder meg til de jeg liker.

Sånn blir prisen når jeg er ferdig med å bake. Den formen funker for meg, enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar

Mine ser nesten alltid slik ut: __

[__]

Problemet er at de nesten alltid brekker på midten! (skruf), mens hvis jeg får en kompis til å bake general til meg så funker det bra.

har jeg snusen i lomma blir den sykt varm og vanskelig å bake hvis det ikke er så mye igjen. Legger den nesten alltid i sekken.

Lenke til kommentar

selv snuser jeg "bleie-snus" så jeg baker ikke. Snuser hvertfall "bleie-snus" oftest, noen ganger blir det bake om jeg ikke har mer å må bomme av kompiser...

Har merket at jeg i det siste har fått noen bemerkninger på at jeg snuser "bleie", og ikke bake. Noen sier det er homo og kjerring.. Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Prøvde å lempe en gang... fikk snus i HELE munnen... Pose er vel greit det... mindre søl mindre effekt. Men var ikke det som var meningen med tråden ;)

Bruker alltid peke- og langfingeren på "langsiden" av snusen, og ring- og tommelfingeren til å holde kantene, så presser jeg med peke- og tommelfingeren på motsatt hånd når jeg baker, men ofte blir den bare hard i kantene, og skikkelig dårlig på midten?

Noen som har prøvd prismaster forresten?

Lenke til kommentar

Skal man oppbevafe det legger man det i kjøleskapet, helst med en isbit oppå! :) Enkelt og greit.. Den liker ikke varme, så ikke ha den i lomma over langt dit!

Baker tønnesnuser: [___]

Snuser General og Skruf.. Skruf er genial å bake, det må jeg bare si!! =D

Ettan er et helvette å bake (synes iallfall jeg).. General funker helt ok!

Lenke til kommentar
Lemping funker da fint det også? Nesten alle jeg kjenner (inkl. Meg selv) kaster bare snusen direkte fra eska og inn i kjeften.

Vis man har hastverk så..

Bedre blir smaken også, kjenner snussmaken mye bedre. Dessuten slipper du å se ut som et mummitroll da snusen legger seg bedre etter tannkjøttet.

Lenke til kommentar

En boks har man aldri lenge uansett så den kan man oppbevare som man vil, sterk varme er en uting...

Kjøper mann en rull i sverige vi ljeg anbefale å legge i fryseren. Gjør alltid det selv og da holder den seg helt fersk og mye bedre enn kjøleskap(som også funker bra).. Å oppbevare snus, spesielt svensk snus i rommtemp over lengre tid er svært uheldig, er toss allt en ferskvare...

Når det gjelder baking, er det ikke noe tis å komme med, man må bare trene..

Lenke til kommentar
Lemping funker da fint det også? Nesten alle jeg kjenner (inkl. Meg selv) kaster bare snusen direkte fra eska og inn i kjeften.

uffameg. Å få snus på tunga, og i hele munnen må være noe av det jævligste du kan putte i munnen. FÅr det av og til når jeg skal kaste prellen, og det er like før jeg brekker meg da. :no:

Lenke til kommentar
selv snuser jeg "bleie-snus" så jeg baker ikke. Snuser hvertfall "bleie-snus" oftest, noen ganger blir det bake om jeg ikke har mer å må bomme av kompiser...

Har merket at jeg i det siste har fått noen bemerkninger på at jeg snuser "bleie", og ikke bake. Noen sier det er homo og kjerring.. Hva synes dere?

Bleiesnus kan brukes på lan eller under gaming, fordi da er det en gyldig grunn til å ville unngå å ha rennende snus. Til nød i skoletimer....

Lenke til kommentar

Pose snus renner altfor mye. Det er ikke særlig digg å få hele halsen fylt med rennende snus-vann...

Selv snuser jeg General 0,05 kg. Det er det diggeste:) Den beste snusen å bake er uten tvil Röda Läcket og Hawkin. Styr unna Prismaster, det er et h.....!

Lenke til kommentar
uffameg. Å få snus på tunga, og i hele munnen må være noe av det jævligste du kan putte i munnen. FÅr det av og til når jeg skal kaste prellen, og det er like før jeg brekker meg da. :no:

Virkelig? syns bare det er godt jeg, ikke sjeldent at jeg ender opp med å spise prisen, dog dette kan føre til magesår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...