Propaganda Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Liverpool må ta hjem seier'n.... skål til alle som skal se kampen!!! LFC!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vil tru at Liverpool får seg ein smekk på pungen av Milan, eg. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 GO LFC! Liverpool for ever! De må vinne! Isåfall vil det være noe av det største som har skjedd i klubbens historie! Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg lurer på hvem som vinner.. Er jo bare 3-0 til milan nå. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Å, det er så deilig når Milan viser hvordan fotball spilles. Liverpool = landsbytullinger Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Der ble det brått 3-3 etter en sjekk på klesvask ja.. Haha, det er det råeste. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Beste Champions league finalen Noen sinne, Livepool henter inn detta! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 JAAAAAAAAAAAAA!!! (Tilgi meg for caps og mange utropstegn): Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ufortjent IMO. Milan styrte kampen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 pøh.. de styrte første omgang, og første ekstraomgang. Kan ikke kalle det ufortjent etter at de henter seg inn igjen fra 0-3... Detta var faen meg bra!!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hahaha. Oj oj oj! LIVERPOOL Lenke til kommentar
TJ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Beklager unødvendig bruk av caps, utropstegn og smileys) Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hahaha. Oj oj oj! LIVERPOOL Bor det litt Liverpool i hjertet ditt Nevnarion? Onkel sa! Dudek smeller til med ett par tabber idag! Jammen fikk han rett, men jaggu meg stod den mannen bra i mål idag! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hahaha. Oj oj oj! LIVERPOOL Bor det litt Liverpool i hjertet ditt Nevnarion? Onkel sa! Dudek smeller til med ett par tabber idag! Jammen fikk han rett, men jaggu meg stod den mannen bra i mål idag! Ikke egentlig, har ikke noe lag i England som jeg liksom "holder med", men skulle det blitt ett så hadde det vel kanskje blitt Liverpool. Følte bare at de virkelig fortjente den seieren i dag. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ikke egentlig, har ikke noe lag i England som jeg liksom "holder med", men skulle det blitt ett så hadde det vel kanskje blitt Liverpool. Følte bare at de virkelig fortjente den seieren i dag. Ett hvert lag som klarer å snu en 3-0 ledelse til seier fortjener å vinne! Spesielt når det er i en finale som Champions League! Og det attpåtil på usle 6 minutter!! Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jepp, dette var tidenes finale vil jeg påstå. YNWA Lenke til kommentar
amarios Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 aaaargghh....døgna natt til i dag/gårog klarte å sovne under kampen! faaaeen! jaja, de vant! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Å, det er så deilig når Milan viser hvordan fotball spilles. Liverpool = landsbytullinger :!: :!: morsomt å gå tilbake til denne tråden...hadde helt glemt den jeg ... fy fanken for en fotball kamp... blei gratis drikke på pubben jeg var på etter at Liverpool vant... en del fulle folk som ramla ut derfra etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå