OC-Freak Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 til Pioneer, NEC, Plextor og whatever. Til dags dato det BESTE resultatet jeg har hatt med TYG02. Tydelig at BenQ har fått bukt med DVD-R brenninga også. Ja det var noe annet enn DW1620! Er det Verbatim Pastell? Edit: Bør ikke plata egentlig scannes på 8X? Joda. Den ER scannet på 8x - som du ser ut av den grønne grafen som slutter på akkurat 8x. Selv om max er valgt vil den scanne på 8x. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Så 1640 er bedre en 1620 pro ? og hvis er det noen som prøver å lure meg. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 DW1640 er mye nyere og bedre enn DW1620 PRO ja. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ser det ikke er kommet noen ny firmware ennå for 1640, er den på trappene eller har de tatt sommerferie Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fikk en beta versjon i dag - virker som om de har litt å jobbe med enda før den kan lanseres...... Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 bydde på en 1640 på QXL men timeglasset.no sende meg først en dvd spiller . altså feil. Så sendte de en BenQ1620 pro og sier at de sendte den for den er dyrere og bedre. Og så klager de å sier jeg er frekk i tonen min. Lureri heter det vel Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vet ikke hvor mye du vant den for? Innkjøpspris på benQ DW1640 fra distributør er ca 470,- + frakt - var vinnerbudet ditt under dette taper de nok på å selge den til deg, mulig de derfor prøver å lure på deg en annen brenner? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 fikk den for 375,- så de vil nok tape mye på meg. Det må jo betale retur porto for dvd spilleren og BenQ 1620 brenneren. Og dette blir 3 pakken de sender meg(skal sende meg BenQ1640 i morgen lovet han nå nettopp. Han syntes jeg burde være grei siden jeg hadde fått en dvd spiller. Jeg fikk den siden det ville koste så mye å få den returnert. Hva skal jeg med en dvd spiller ,har fra før. De får saktens betale retur for alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå