olechrt Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 De er videresendt nå - men de brukte et fraktfirma som heter expressgods som jeg ikke kjenner og som muligens kan ha leveringsproblemer til adressen her. (Vanlig post var avtalt - de leverer ihvertfall uten problemer selv om jeg ikke er tilstede på dagtid - så jeg er ikke videre fornøyd nei). Kan derfor ikke si noe om/når de klarer å levere de. Den er grei! De kommer vel i løpet av noen dager? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 De er videresendt nå - men de brukte et fraktfirma som heter expressgods som jeg ikke kjenner og som muligens kan ha leveringsproblemer til adressen her. (Vanlig post var avtalt - de leverer ihvertfall uten problemer selv om jeg ikke er tilstede på dagtid - så jeg er ikke videre fornøyd nei). Kan derfor ikke si noe om/når de klarer å levere de. Den er grei! De kommer vel i løpet av noen dager? Håper for all del det. Jeg har eksamen mandag og onsdag - så da har jeg ikke muligheten til å være hjemme. Så da håper jeg de kan levere de til noen andre i nærheten slik at jeg kan hente de på kvelden/ettermiddagen. Problemet er at de skal ha med seg noen i retur også - men de får de heller komme tilbake etter en dag senere hvis de kommer en av disse dagene. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 BenQ 16x DVD-R på 16x. DVD-R har ikke de PIF søylene på slutten. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 De fikser forhåpentligvis de PIF-søylene på DVD+R med en firmwareoppdatering. Skal ha den brenneren uansett. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 De fikser forhåpentligvis de PIF-søylene på DVD+R med en firmwareoppdatering. Skal ha den brenneren uansett. Jeg vurderer heller ikke å kjøpe en annen brenner, men det hadde vært greit å vite når denne firmware oppdateringen eventuelt kommer... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 De fikser forhåpentligvis de PIF-søylene på DVD+R med en firmwareoppdatering. Skal ha den brenneren uansett. Jeg vurderer heller ikke å kjøpe en annen brenner, men det hadde vært greit å vite når denne firmware oppdateringen eventuelt kommer... Har fått litt "inside info" fra BenQ - ca midt i Juni kommer det en stor firmware oppgradering som føyer til flere nye funksjoner samt ny versjon av Qsuite med flere funksjoner. Virker meget lovende må jeg si, men jeg har ikke lov til å si hva disse endringene innebærer enda. Det var dog mulig at det kom en firmware oppgradering før denne store oppgraderingen også. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Brennerne blir levert i ettermiddag og kan da sendes ut til alle som har bestilt på mandag. Endret 27. mai 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Brennerne blir levert i ettermiddag og kan da sendes ut til alle som har bestilt på mandag. Good Litt synd jeg må vente helt til midten av juni for å brenne platene mine da Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Brennerne blir levert i ettermiddag og kan da sendes ut til alle som har bestilt på mandag. Dette kaller jeg topp service! Takk OC-Freak! Lykke til på eksamen på mandag, da! Jeg har også norsk-eksamen da... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hm, jeg har også Norsk eksamen da. Norsk hovedmål, så er det norsk sidemål på onsdag. Og ble trukket ut til matte på torsdag. Så er det over - slutt på eksamenene for i år *Og da har jeg endelig fått generell studie kompetanse, noe jeg ikke fikk i den yrkesfaglige utdanningen for en del år siden :@* Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hm, jeg har også Norsk eksamen da. Norsk hovedmål, så er det norsk sidemål på onsdag. Og ble trukket ut til matte på torsdag. Så er det over - slutt på eksamenene for i år *Og da har jeg endelig fått generell studie kompetanse, noe jeg ikke fikk i den yrkesfaglige utdanningen for en del år siden :@* Lykke til Jeg kom opp i økonomi eksamen på tirsdag Satser på at det går greit og at brenneren kommer en av de påfølgende dagene. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hm, jeg har også Norsk eksamen da. Norsk hovedmål, så er det norsk sidemål på onsdag. Og ble trukket ut til matte på torsdag. Så er det over - slutt på eksamenene for i år *Og da har jeg endelig fått generell studie kompetanse, noe jeg ikke fikk i den yrkesfaglige utdanningen for en del år siden :@* hmm, var det ikke slutt på sidemål i skolen? merkelig... En kommentar til alle, er det ikke på tide å kalle språket vårt NORSK. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 MEGET god CD-Brennekvalitet. Til og med på rimelige moser baer plater.... Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Mottok brenneren min i dag Den svarer absolutt til forventningene! Takk for topp service! PS: Et lite spørsmål: Hvordan får jeg Nero til å brenne 8x når DVD+RW-plata egentlig er sertifisert på bare 4x?? Er det mulig? Brenneren støtter jo 8x... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Mottok brenneren min i dag Den svarer absolutt til forventningene! Takk for topp service! PS: Et lite spørsmål: Hvordan får jeg Nero til å brenne 8x når DVD+RW-plata egentlig er sertifisert på bare 4x?? Er det mulig? Brenneren støtter jo 8x... Det er ikke mulig. Du må ha 8x DVD+RW (som ikke er i salg enda) for å brenne 8x på DVD+RW. Har tidligere prøvd å brenne RW plater på høyere hastigheter enn de er sertifiserte for - ved å modifisere firmware versjoner - med stort sett bare dårlige resultater, så å brenne RW plater på høyere hastigheter enn de er sertifisert for virker heller dårlig. Lenke til kommentar
olechrt Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Mottok brenneren min i dag Den svarer absolutt til forventningene! Takk for topp service! PS: Et lite spørsmål: Hvordan får jeg Nero til å brenne 8x når DVD+RW-plata egentlig er sertifisert på bare 4x?? Er det mulig? Brenneren støtter jo 8x... Det er ikke mulig. Du må ha 8x DVD+RW (som ikke er i salg enda) for å brenne 8x på DVD+RW. Har tidligere prøvd å brenne RW plater på høyere hastigheter enn de er sertifiserte for - ved å modifisere firmware versjoner - med stort sett bare dårlige resultater, så å brenne RW plater på høyere hastigheter enn de er sertifisert for virker heller dårlig. Ok, da får jeg bare vente på at de kommer i salg... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 til Pioneer, NEC, Plextor og whatever. Til dags dato det BESTE resultatet jeg har hatt med TYG02. Tydelig at BenQ har fått bukt med DVD-R brenninga også. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) til Pioneer, NEC, Plextor og whatever. Til dags dato det BESTE resultatet jeg har hatt med TYG02. Tydelig at BenQ har fått bukt med DVD-R brenninga også. Ja det var noe annet enn DW1620! Er det Verbatim Pastell? Edit: Bør ikke plata egentlig scannes på 8X? Endret 1. juni 2005 av Gerrard Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har fortsatt problemer med Verbatim platene mine Fant fram noen gamle plater jeg kjøpte i Tyskland i fjor sommer. DVD+R Platinum et eller annet hvis ikke jeg tar helt feil... Mediakode: RICOHJPN R02 altså produsert av Ricoh Co. Ltd. De skårte faktisk bedre enn mcc004@8X Lenke til kommentar
Psh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 til Pioneer, NEC, Plextor og whatever. Til dags dato det BESTE resultatet jeg har hatt med TYG02. Tydelig at BenQ har fått bukt med DVD-R brenninga også. Ja det var noe annet enn DW1620! Er det Verbatim Pastell? Edit: Bør ikke plata egentlig scannes på 8X? DW1620 klarer det resultatet på de platene den også, faktisk på 16x... (Scans finnes på CDFreaks forumet) Riktig nok har ikke jeg klart det... Om du scanner på Max eller på 8x er ett fett.. Max=8X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå