espenfjo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har et litt merkelig problem, min windows restarter seg automatisk når en bruker logger inn. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Skjer dette på alle brukere? Klarer du å komme deg inn i safe mode (sikker modus)? Trykk F8 (evn. F5) under oppstart. Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Dette skjer med alle brukere, skjer også under safemode. Tiden det tar før maskina restarter seg varierer litt. Av og til rett etter at jeg har trykket på brukerikonet på velkommstskjermen. Av og til tar det så lang tid at jeg vinner å se ikonene på skrivebordet. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det høres litt ut som et virus?! Men du har jo ikke mulighet å scanne med antivirus-program.... Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Det kan godt mulig være at det er et virus, iom. at jeg ikke har en virusscanner installert på min maskin. Selv om det er litt rart, jeg er veldig forsiktig med å åpne filer jeg laster ned fra Internett, og de få filene jeg laster ned kommer som oftest fra sikre kilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå