Gå til innhold

Vil min maskn funke til BF2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle man tro...

Mindre sannsynlig er det at min laptop med 1,6gHz P4m dothan, 512mb ram og ATI mobility radeon 9700 128mb vil klare brasene med brask og bram. Kanskje det ligger en stasjonær i lufta til ære for bf2...

EDIT: så at du også har en 1,6gHz, men det bør jo gå siden du har bra skjermkort og bra med minne, selv om det nok blir slideshow på max settings.

Endret av kayennefetter
Lenke til kommentar

det kan jo være vanskelig å finne ut av det hvis maskinen ligger midt mellom minimum systemkrav og anbefalt, eller rundt der...

det er også vanskelig hvis man ikke har anelse om hvordan grafikken er, hvor raskt alt går, og det er mye som beveger seg og lager mye arbeid!

min da:

P4 2,8GHz "prescott"

2048 PC3200 DDR

GeForce 4 TI4800 128mb

Lenke til kommentar
jalejale, du må i hvertfall ha nytt skjermkort. i gf-serien er det fx og oppover som gjelder i bf2

ja, jeg vet at dette er "Det svakeste ledd"...

men jeg har ikke så mange penger... lurte på et GeForce 6600GT 128mb, kosta 1600,- et eller annet sted for ikke lenge siden...

Lenke til kommentar

Her er mitt system:

P4 2,4 gHz

1024 RD-ram husker ikke noe mer enn at det er sirka like bra som de litt eldre modellene av ddr2 ram.

128mb Geforce 6800GT

Er dette bra nok tror dere?

Skjermkortet er noe av det beste jeg fant når det kommer til 128mb skjermkort. Orket ikke å betale opp i mot 4k - 5k for et skjermkort.

Lenke til kommentar

ka type forum er dette her egentlig? egentlig har eg ikke fått et konkret svar om det takler dfet eller ikkje. og andre folk spør jo om sine maskinvarer funker, og til deg Orresnei, det er et dumt spørsmål å spørre om ditt system takler BF2, du har MASSE DDR2 ram ganske god prosessor og et veldig bra skjermkort.

Lenke til kommentar

jeg syns ati er veldig bra merke men dyrt, og det kommer også på hvor mye du har tenkt og bruke på grafikkkort,for de som ikke har så god råd kjøper en 6800 gt, bra kort ikke så veldig erfarene med den, men jeg har da hørt ganske mye bra!

jeg har en 9800 pro som er flasha til xt, kjører half-life 2, og dom 3 veldig bra! vil kanskje bf2 vil nok suge mer ram en,grafikk messig(fordi det er et stort spill) jo såklart må duha bra grafikk kort men det kan være grenser på spill! det du også kan gjøre er og kjøpe et brukt grafikkkort som sånn meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...