Øystein.F. Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Den store sjefen bak Dead or Alive og Ninja Gaiden var på plass under E3 for å snakke om det siste verket sitt, Dead or Alive 4. Les mer Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Virka en smule sær han karen der Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil tørre å påstå at John Romero er spillindustriens største "rockestjerne". Men nå har jeg aldri hørt om denne Tomonobu Itagaki, så jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagt Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Virka en smule sær han karen der enig Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Interessant intervju! Blir sikkert et bra spill dette her, uten at jeg har så mye peiling på dette. Virker som om denne fyren tenker litt på gameplayet og ikke bare lage ting så realistisk som mulig. Det er en positiv ting! Lenke til kommentar
wise Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Itagaki er kongen. Jeg gikk forbi ham siste dagen av E3, han satt alene utenfor messehallen og betraktet folk med intesigende blikk. John Romero når han ikke til knærne når det gjelder rockestjerne-status. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Virker som om denne fyren tenker litt på gameplayet og ikke bare lage ting så realistisk som mulig. Det er en positiv ting! It is. Morsom artikkel om det var Itagaki eller forfatter som gjorde den morsom er vanskelig å seie. :!: Ellers så ser det ikkje så verst ut. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 It's hard to be a rock and roller! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Artikkelen var veldig bra skrevet. Morsom dialog med en tydelig sær, men genial mann. Kudos til Øystein.F. Jeg likte DoA3 veldig godt, så jeg ser veldig fram til dette spillet Lenke til kommentar
akarno Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Artikkelen var veldig bra skrevet. Morsom dialog med en tydelig sær, men genial mann. Kudos til Øystein.F. Jeg likte DoA3 veldig godt, så jeg ser veldig fram til dette spillet Enig, veldig bra skrevet og underholdene å lese! Noen som vet omtrent når spillet er ventet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Flott intervju, og fantastiske skjermbilder Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Artikkelen var veldig bra skrevet. Morsom dialog med en tydelig sær, men genial mann. Kudos til Øystein.F. Jeg likte DoA3 veldig godt, så jeg ser veldig fram til dette spillet Enig, veldig bra skrevet og underholdene å lese! Noen som vet omtrent når spillet er ventet? Ikke fastsatt http://gamer.no/product.php?productId=31929 Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kan ikke huske å ha sett et portrettintervju på Gamer.no tidligere. Var jo tilnærmet intressant å lese. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Det er sannsynleg det blir ein lanseringstittel, men heilt sikker er det vel ikkje. Takk for ros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg