andrevr Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg har kjøpt en LG-brenner for en venn. Vet at LG ikke er det beste, men holder for han (20x eller 30x eller noe slikt når det gjelder brenningen). Bios finner cd-brenneren og den kan brukes normalt i windows utforsker (lese cd-plater etc). Men verken nero eller winoncd finner selve brenneren når jeg har installert brenne-software. Hva kan være feil? Brenneren står på secondary master forresten. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Har du installert ASPI-drivere? Søk på Adaptecs nettsted (http://www.adaptec.com) etter oppdaterte ASPI drivere... Eller kanskje noen har en direkte link? Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 ikke noe annet enn å installere aspi drivere? er det d eneste jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: andrevr skrev (2002-07-16 19:49):ikke noe annet enn å installere aspi drivere? er det d eneste jeg kan gjøre? Jo vilken versjon av brenne programmene har du, Den siste versjonen til nero er 5.5.9.0. Winoncd vet ikke om det er noe nytt. Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 har prøvd ihvertfall nero 5.5.9.0 men eldre nero versjoner skal også fungere da...brenneren er ikke såå ny tross alt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: andrevr skrev (2002-07-16 20:14):har prøvd ihvertfall nero 5.5.9.0men eldre nero versjoner skal også fungere da...brenneren er ikke såå ny tross alt Har du prøvd om en firmware oppdatering. En annen ting er at du finner sikker en link til brenneren din på nero sin side, Link til firmwaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå