Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Noen som vet hvor de selger billige Quiksilver badshortser med blomster på og sånt? Orker ikke betale 1200kr som de koster der jeg har sett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor har du sett da? Hvor mye vil du betale? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis det ikke må være av merket Quiksilver, finnes det jo ørti forskjellige slike shortser, over alt for tiden. Alle har de, til veldig varierende priser. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg så slike hos JC igår, husker ikke prisen.. Det var forøvrig på Gjøvik, men regner med Oslo ikke har dårligere utvalg vertfall.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Regner med du finner det på Stress og Urban (dyrt). Cubus, JC og kanskje H&M også. Men det er nok ikke Quicksilver på Cubus og H&M. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Du kan og sjekke What's Up som ligger i Arkaden. Mener de har hatt noen Quicksilver shortser hengende der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Regner forøvrig med at Session har det, tror de har avdeling i Oslo.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor i landet? Oslo: seasport har garantert samme med whitewater. Vil tippe arkaden, stress og urban Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Test WhiteWater på vika eller boardshop på andre siden av gata for vika senteret(mot fjorden). Koster sikkert ganske mye da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Kjøpte noen fra Ron Jon Surf-Shop. Sist da jeg var der reklamerte de med at de hadde webshop, så søk etter "ron jon surf-shop" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Hvor i landet? Sjekk emnetittelen. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 Hvor i landet? Sjekk emnetittelen. Uansett gå i butikkene jeg nevnte. Kan garantere at du finner det! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 26. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Noen som vet hvor de selger billige Quiksilver badshortser med blomster på og sånt? Orker ikke betale 1200kr som de koster der jeg har sett. Det selges ikke akkurat så mange billige Quicksilver-shortser her i landet. Du må nok betale mye da ja gitt...om du absolutt må ha quicksilver så blir det dyrt! Endret 26. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå