strangecolorblue Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg lastet ned en firmwareoppdatering til mitt Canon Powershot S70 i dag. Jeg fulgte instruksene i read me-dokumentet, og alt gikk fint til jeg fikk beskjed om å trykke på et menyvalg som heter "firm update" i kameramenyen. Jeg finner ikke dette valget i kameramenyen min! Kameraet mitt fungerer like fint som før, men firmwareoppdateringen er sikkert ikke fullført. Er det noen som har et powershot s70 e.l. som kan hjelpe meg? Eller noen som er en kløpper i firmwareoppdatering? Endret 25. mai 2005 av strangecolorblue Lenke til kommentar
Ib Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tipper du må starte på nytt, det kan ha vært rekkefølgen / tidspunktet for når du plugger kabelen i PC'en. Alternativt om du tar den ut og setter den i, eller slår kameraet av eller på. Prøv flere ggr. Jeg har alltid fått det til på en eller annen måte og resultatet er jo verdt det. :-) Lenke til kommentar
qtek Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis prosedyren er den samme som med andre Canon kameraer, så må du slå på kameraet i Playback modus og ikke i opptaksmodus. Når du velger menyen i playback modus skal menypunktet for oppdateringen befinne seg nederst. Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Problemet er at jeg ikke vet hva playbackmodus er.. hvordan starter jeg kameraet i playbackmodus?? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Prøv å slå på kameraet i bildevisningsmodus. Lenke til kommentar
strangecolorblue Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 fikk det til takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå