Skateee Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har en skjerm jeg bruker til TV, LG 17 flatron 5999,-kr cirka 5 måneder gammel, skal snart ha ny pc og lurer på om denne er bra nok? finnes det noe program får å skjekke responstiden osv? Ps ja den har data utgang... Lenke til kommentar
csboy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Spørs hva du skal bruke den til Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det går ikke an å måle responstid med programvare. For å gjøre slike målinger må du ha et intrument som måler hvor lang tid det tar fra et bilde kjøres inn ut fra skjermkortet til det faktisk vises på skjermen - altså en eller annen form for kameragreie. Kunne sikkert skrevet i det vide og berde om det, men der har du kortversjonen Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 så jeg har ingen mulighet for å få testet hvor god skjermen min er uten å ha flere skjermer å vurdere med? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Uten profft spesialutstyr til masse masse penger, så må du nok enten ta spesifikasjonene for god fisk, eller ta det på øyemål. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå