Gå til innhold

2.1 pakke med MYE bass, som kan gå på 12v


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel strengt tatt umulig å få tak i MYE bass til 1000kr... Hvis du da i tillegg skal ha andre høytalere så blir det enda verre. Hvis du tenker på et vanlig 2.1 anlegg til pc så er vel Logitech Z-2300 2.1 THX eller Creative Megaworks THX 2.1 250D det beste man får tak i. De koster litt over 1000kr, men jeg vet ikke om de kan gå på 12v. Er vel sikkert en adapter av et eller annet slag du kan kjøpe.

Lenke til kommentar

jeg vil helst slippe og bruke adapter.. lurer på å putte de i bilen, men tenkte kanskje at det var en transformator før forsterkeren eller noe sånn... må nesten åpne og måle eller noe sånn..

Har X-530 selv, og trenger ikke så mye mer bass, men litt trøkk er altid gøy..

Men f.eks X-230 eller hva de heter... si at jeg hadde tatt de i bagasjerommet dah.. hadde det blitt litt bass av det tror dere?

Lenke til kommentar

de aller fleste 2.1 pakker leverer mer en nok bass, og de fleste er rimelige også. bare styr unna 2.1 pakker fra coop :p

 

Logitech x-230(2.1) fulgte med pc'n min, og jeg synes de leverer nok bass i forhold til lyden høytalerne gir fra seg. Har stilt sub'en ned til under halv effekt jeg :yes: Disse koster btw. bare 400 kr på spaceworld og så vidt jeg vet :thumbup:

 

EDIT: så ikke at de skulle gå på 12v, og så vet ikke jeg hvor mange volt pc'n leverer til slike systemer, så jeg skal ikke komentere om dette går på 12v eller ikke :p

Endret av AndreasHa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
de aller fleste 2.1 pakker leverer mer en nok bass, og de fleste er rimelige også. bare styr unna 2.1 pakker fra coop :p

 

Logitech x-230(2.1) fulgte med pc'n min, og jeg synes de leverer nok bass i forhold til lyden høytalerne gir fra seg. Har stilt sub'en ned til under halv effekt jeg :yes: Disse koster btw. bare 400 kr på spaceworld og så vidt jeg vet :thumbup:

 

EDIT: så ikke at de skulle gå på 12v, og så vet ikke jeg hvor mange volt pc'n leverer til slike systemer, så jeg skal ikke komentere om dette går på 12v eller ikke :p

hehem jeg ler... LER :D:D:D

har ennå ikke hørt ett 2.1 sett som leverer skikkelig grom bass...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...