Joachim_F Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ryktene svirrer rundt titler som Killer Instinct III og en etterfølger til Banjo-Kazooie, Silicon Knights sitt Too Human kommer til Xbox 360, og i tillegg får innovative Spore en versjon for Microsofts neste-generasjonskonsoll. Les mer Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Banjo-Kazooie Blir mildt sagt spennende å se hvordan det blir på 360. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ble sprø av banjo! Jeg greidde kansje ikkje å rundet det på n64 men på 360 skal jeg det haha Det som irriterte meg mest må være fjærene som man samlet, jeg vil fly for alltid!!!! Lenke til kommentar
Specter Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 banjo-kazooie, hmm, var det spillet til N64 der man inne i et hus skulle drive med puslespill? i så fall runna jeg det aldri uheldigvis, grafikk-chippen brant, men nå har jeg ny, men ikke spillet Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Noen som vet når Banjo Kazooie blir sluppet? Gleder meg som en unge igjen, det må være et av tidenes beste spill! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Banjo Kazooie, Banjo Tooie, GoldenEye 007 og Blast Corps ... RareWare EIDE på N64. Blir moro å se hvordan Banjo ser ut på NextGen. Folka er ikke noe annet enn geniale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg