siDDis Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 eg har ein litt eldre pc her med win95, problemet er at eg ikkje har ein oppgraderbar versjon av win98se og må da installere det via dos men i dos får eg ikkje igang cd rommen? har mscdex innpå, men kan ikkje kommandoene Lenke til kommentar
pegg Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 du kan jo få en kompis som har win 98/me til å lage ein oppstartdisk da den vil den loade cd-romen automatisk slik at du bare kan skrive D: for exempel [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-07-16 19:05 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Eller se på http://www.bootdisk.com Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 eg har ikkje diskettstajon på dei nye pcane :/ Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Last ned en bootdisk med CD support og bruk den til å lage en bootbar CD med alle CDrom driverene fra en annen PC. Sjekk feks. i hjelpfila til Nero om hvordan du lager en bootbar CD med hjelp av en bootdiskett. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hehe, you are so fuxx0rd. Men seriøst, det hadde gjort ting lettere for deg. Kan du snike deg til en? Jeg husker jeg gjorde dette for en stund tilbake jeg også, men jeg hadde floppy. Her er iallefall en link til M$ sine supportsider for MSCDEX. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 eg lånte pappa sin hellige bærbare så gikk det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå