Simon88 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 I dag fekk eg min trådløse pakkeløsning: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304347&cks=PLS Eg har kobla meg opp og alt funker bra utan ein ting. Eg har masse eg skal overføre frå den eine pc'n til den andre (musikk, filmar, bileter osv...), men det går sinnsjukt treigt. Det er berre 1 (2) veggar i mellom routeren og usb mottakaren. Når eg derimot kobla opp med vanleg kabel, gjekk alt mykje raskare. Internett funker heilt fint med den trådløse, men ikkje når eg skal overføre filer frå den andre pc'n. Dette skal vell ikkje vere slik? det håper eg verkeleg ikkje!! Håper folk veit kva eg kan gjere for å fikse dette Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 11Mbps eller 54Mbps du har? Det har noe å si... Sett opp en ftp, så ser du hvor raskt det går. TP er nok mye raskere ja, så du kan vel bare bruke den til de store filene? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ikke bli overrasket om vanlig kablet nettverk er 3-4 ganger raskere enn trådløst. Skal du overføre mye, dra en kabel og overfør det du skal, og så kjør trådløst etterpå. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 skal du overføre mye data er kabel den eneste løsningen. med 54mbps wlan får du ca. 10-20mbps overføring. resten går bort til kryptering, signalering, etc. Lenke til kommentar
Simon88 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Eg har 54 mbps. Sjå på linken eg la ut Så dette er altså vanleg? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 "sinnsjukt treigt" er vel et ganske vidt begrep. Vil tro du skal kunne oppnå bortimot 3MB/sek hvis du har godt signal/støy forhold på din trådløse forbindelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå