porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Heisann I morgen er det et slikt skuespill på skolen vi skal framføre og da må vi være på skolen fra halv 9:00 om morgenen til 21:00 da skuespillet er slutt. Altså 12 jævla timer på skolen? Har du lov til slikt? Jeg skal til tannlegen i morgen og det var nesten så læreren min nekta meg det. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kommer ann på hvilket trinn du går på men ellers skal du ha avspasering på det! bare si at du går hvis ikke...hu kan ikke gjøre noe med det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Så lenge du får avspasering for det kan de nok holde deg ganske så lenge. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Vi får avspasert 3 timer på fredag. That's it. + at de siste dagene har vi ikke hatt friminutter osv. som vi skal ha, så det blir tilsammen 4 skole timer på bare friminutter vi ikke har fått. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Klag til skolestyret hvis dere ikke får nok avspasering. Fra 15.00 til 21.00 er det jo faktisk 6 timer. Friminutt er sjelden man får avspasering for. Av og til får man kanskje gå ti minutter før dagen er slutt. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Men med friminuttene er det 4 timer, så det blir jo egentlig tilsammen 10 timer mer enn det vi skal ha Det var en som nevnte det for læreren, svaret han fikk var: «Altså, nå skal ikke dere klage, vi lærerene må styre rundt lenge etter at dere har gått! Når det er teater må man tåle slikt» Men det var lærerene sin idè hele greia, ca. 3-4% av trinnet vil ha dette idiotiske teateret så de har egentlig ikke noe å klage over. Endret 25. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 12 timer er da ingenting, jeg hadde over 24 timer en gang men dere har krav på avspasering eller andre goder, var vanlig for klassen min at vi tok det senere en gang, når det passet bedre, evt dro på en tur... tror egentlig ikke læreren har lov til å tvinge dere til å bli igjen etter skolen så lenge og lærere har faktisk mulighet til å bare jobbe i arbeidstiden, de har ganske mye fritid på jobben... men ikke ha noe særlig håp om å få igjen 10 timer, det dere bør satse på er en dag fri... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Okey da, vi fikk litt mer enn forventet. Følgende fikk vi: Vi kunne dra kl. 11:00 idag fra skolen (3 timer tidligere enn vanligvis). Vi får også 3 timer avspasering mandag 6. juni + at vi engang denne måneden skal ha vannkrig Er kanskje ikke så synd på oss likavell, det var heller ikke så ille som jeg trodde det skulle bli. Tiden gikk ganske fort egentlig Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Men å spille skuespill i 24 timer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå