Gå til innhold

Ja her er enda mer om snus

TFrodo

Anbefalte innlegg

det er sikkert flere en meg som har fått litt vell tørr snus noen ganger (bake snus) og lurte på om det går fint og ha litt vann i boksen, sånn at snusen ikke er så tørr???

kommer det til og funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert*

You biatch :p

til trådstarter: gå heller å krev ny snus. skal vel ikke være tørr :cry:

Kan vel ikke kreve en ny boks hvis han har snusa halvparten vel?

viss han merke den er tørr så leverer han den tilbake da vettuuuu!

makan :roll:

:p

Lenke til kommentar

Er snusen er tørr er det egentlig lite du kan gjøre... Prøv å frys den ned opg så tin den opp, men tviler det er noe du får gjort.

Selv oppbevarer jeg snusen i fryseren. Da er den lie fersk og holder seg kjempe bra!

Lenke til kommentar
Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert*

You biatch :p

til trådstarter: gå heller å krev ny snus. skal vel ikke være tørr :cry:

Kan vel ikke kreve en ny boks hvis han har snusa halvparten vel?

viss han merke den er tørr så leverer han den tilbake da vettuuuu!

makan :roll:

:p

ååååååååååå

greit du vinner :wee:

Lenke til kommentar

er en gammal boks med ettan.. skal bli kvitt den liksom, før jeg åpner en ny boks med deilig general.. :love:

men kjøper av faren til en kompis.. for da koster bare boksen 25kr

så kan ikke akurat returnere den....

men noen tips om hva keg kan gjøre med den... er blitt no dritt og bake den

Lenke til kommentar

Trikset er å snuse opp snusen FØR den blir tørr :thumbup: Skruf holder utrolig lenge uten å bli tørr. Kan oppbevares i minst 2 uker (har ikke prøvd lengre) og den er fortsatt 90% bakbar. Generalen har tendens til å bli fort tørr og kornete. Pass på at du ikke har snusboksen i lomma, men legger den fra deg, i sekken eller noe. Varme er snusens værste fiende.

Det med vann funker ganske dårlig. Jeg prøvde en gang, og jeg tokk bare EN dråpe fra fingeren og dryppa på prellen. Hele blei våt og ødelagt.

Tørr snus byttes kun hvis du åpner boksen og sjekker med en gang du står ved siden av kassa og at du viser kvittering.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...