TFrodo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 det er sikkert flere en meg som har fått litt vell tørr snus noen ganger (bake snus) og lurte på om det går fint og ha litt vann i boksen, sånn at snusen ikke er så tørr??? kommer det til og funke? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert* You biatch til trådstarter: gå heller å krev ny snus. skal vel ikke være tørr Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert* You biatch Yes, I'm naughty baby. *daske* Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 For å forhindre at snusen blir tørr, er det lurt å sett boksen i kjøleskapet. Da blir den tørr, kald og digg:) Det funker med både bakesnus og posesnus. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Legg den i kjøleskapet! Og sjekk datoen.. ;P Åssen snus bruker du da? Noen er bedre enn andre! Skruf er best av ALT! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert* You biatch til trådstarter: gå heller å krev ny snus. skal vel ikke være tørr Kan vel ikke kreve en ny boks hvis han har snusa halvparten vel? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert* You biatch til trådstarter: gå heller å krev ny snus. skal vel ikke være tørr Kan vel ikke kreve en ny boks hvis han har snusa halvparten vel? viss han merke den er tørr så leverer han den tilbake da vettuuuu! makan Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sorry, men det funker ofte ikke! Prøvde det jeg, men de nekta.. Putta'n i kjøleskapet, men en isbit oppå og iløpet av et døgn baka jeg tønnesnus deluxe uten problemer! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er snusen er tørr er det egentlig lite du kan gjøre... Prøv å frys den ned opg så tin den opp, men tviler det er noe du får gjort. Selv oppbevarer jeg snusen i fryseren. Da er den lie fersk og holder seg kjempe bra! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, vi elsker god bruk av emnefeltet! *rapportert* You biatch til trådstarter: gå heller å krev ny snus. skal vel ikke være tørr Kan vel ikke kreve en ny boks hvis han har snusa halvparten vel? viss han merke den er tørr så leverer han den tilbake da vettuuuu! makan ååååååååååå greit du vinner Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 er en gammal boks med ettan.. skal bli kvitt den liksom, før jeg åpner en ny boks med deilig general.. men kjøper av faren til en kompis.. for da koster bare boksen 25kr så kan ikke akurat returnere den.... men noen tips om hva keg kan gjøre med den... er blitt no dritt og bake den Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ettan er og blir tørt.. Hadde en ettan (bake) som var så møkk!! Off.. Helvette å bake.. =/ Legg den i kjøleskapet men isbit oppå i et døgn og jeg kan love deg at den blir bedre! Lenke til kommentar
TFrodo Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 kansje jeg prøver det... men er snart så jeg bare åpner generalen azz.. smaker så mye bedre, og ekke så tør Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Trikset er å snuse opp snusen FØR den blir tørr Skruf holder utrolig lenge uten å bli tørr. Kan oppbevares i minst 2 uker (har ikke prøvd lengre) og den er fortsatt 90% bakbar. Generalen har tendens til å bli fort tørr og kornete. Pass på at du ikke har snusboksen i lomma, men legger den fra deg, i sekken eller noe. Varme er snusens værste fiende. Det med vann funker ganske dårlig. Jeg prøvde en gang, og jeg tokk bare EN dråpe fra fingeren og dryppa på prellen. Hele blei våt og ødelagt. Tørr snus byttes kun hvis du åpner boksen og sjekker med en gang du står ved siden av kassa og at du viser kvittering. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Om karen er for ung til å snuse så kan det vel ikke være så lurt å kreve en ny? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hvor mye penger er det snakk om? 60 kroner? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Okey.. Tips! KAST ettan-boksen!!! Er jo ikke så mye som går bort.. Sats på Skruf om du er storsnuser.. Det er sterke saker da! h3nrik: 25 tror jeg han sa? Endret 25. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg