Gå til innhold

Pinligste stedet du har fått reisning (stå kuk)?

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ha vært når jeg lå og sov på en gressplen i middelalderparken. :p Folk så rart på meg når jeg våkna :p

Men ivertfall, vi har en eksvaktmester som noen ganger er på skolen, og han har megabennern hele tiden. Dessuten er en han gris, og titter hele på tiden på jentene med åpen munn :p

Lenke til kommentar
Jeg er jo jente, så har aldri hatt noen slike situasjoner. Men en fyr jeg var på stranden med en gang fikk det når vi skulle gå og bade. Tror det var litt flaut for han ;)

Kaiern? =D

Nei, var nok ikke det... ;)

Lenke til kommentar
På skolen rett før friminuttet er heller ikke spesielt moro.

:blush:

Ja, vet hvordan det føles :blush: På vinteren gjorde det ikke noe fordi da hadde jeg en stor vinterjakke på meg i friminuttene. Men nå, hvis jeg får reisning må jeg forte meg og få den ned før friminuttet begynner :p:blush:

Det hjelper og tenkte på bæsj og doruller og sånt hvis du får reisning.

Lenke til kommentar
Jeg kan et triks som har reddet meg fra mange pinlige situasjoner. Om ku*en blir ivrig, kan man bare plassere den slik at beltet på buksa holder den på plass. Altså at den står rett opp, men under buksa og beltet. Så tar man bare genseren litt over. Skjønner?

Kan komme med illustrasjon, eventuelt bilde, om ingen forstår. :wee:

Bare det at kuken går *bitte-litt* over kanten med bendern og rett opp (low-waist-boxer).

Hmm. Pinligste må ha vært i klasserommet. Ikke høre på lærern, drømme dirty om ei fin dame, snabben litt ned i buksebeine, bendern etterhvert, silkeboxer som er dratt litt oppover beinet, hull i lomma. HOI! Var like før småen titta ut jo! :blush:

Lenke til kommentar

Heh. og husker en ting. Var på "Hodejegerne" (på NRK), og det var en "lege" som skulle tegne vitale organer på en pasient, som var en frivillig student som trengte litt spenn. Han ble trilla inn i bare boxern (type løs amerikansk), og han hadde megabendern. Det må være dritkjipt da! Landsomfattende TV!

Lenke til kommentar

Hmm...

Pinligste stedet å få Bennern?

I svømminga, i gymmen type aerobic, på treningssenteret, under muntlig examen på vgs, under revyfremførelse på ungdomsskolen, i trang kø, med pen dame på fanget, dansing med pen dame, og div. andre steder jeg ikke skal nevne

Lenke til kommentar

En litt smånasty type i klassen (i denne posten heter han Even) har heftige problemer med å kontrollere sin ereksjon.

Flere ganger har han hatt blodkuk i guttegarderoben, men det verste var en dag vi var i svømmehallen med klassen i fjor. (9. klasse da).

Vi skulle svømme om kapp, hele klassen pluss lærere så på de som stod på sukkerbitene for å svømme første etappe.

"Even" står på en av dem og har en bender som tiltrekker seg oppmerksomheten til hele klassen.

Selv skjønte han ikke hvorfor folk stirret på ham og lo...

Lenke til kommentar
Hmm...

Pinligste stedet å få Bennern?

I svømminga, i gymmen type aerobic, på treningssenteret, under muntlig examen på vgs, under revyfremførelse på ungdomsskolen, i trang kø, med pen dame på fanget, dansing med pen dame, og div. andre steder jeg ikke skal nevne

Arobic? :hmm:

dU ER SÅ MANN! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...