Wobokel Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Det er noen gutter i klassen min som driver å tar penisen utenfor buksen og rister litt på den før de drar buksen opp igjen. Dette skjer i timene når læreren er tilstede. Flekke litt ræv er heller ikke uvanlig av enkelte. Vel, dere kan bare tenke dere hvordan enkelte er i gutte-garderoben Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 En i klassen min fikk benner'n i en norsk- eller engelsktime da vi gjorde et eller annet i stolring (med andre ord uten pulter). Jeg tror ikke lærer'n så det, men han prøvde å skjule det ved å dytte tissefanten inn i det ene buksebeinet og krølle til buksa litt. Alle elevene så det jo da han holdt på med buksa. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er noen gutter i klassen min som driver å tar penisen utenfor buksen og rister litt på den før de drar buksen opp igjen. Dette skjer i timene når læreren er tilstede. Flekke litt ræv er heller ikke uvanlig av enkelte. Vel, dere kan bare tenke dere hvordan enkelte er i gutte-garderoben Jeg velger herved og ikke tro på deg.. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Det er noen gutter i klassen min som driver å tar penisen utenfor buksen og rister litt på den før de drar buksen opp igjen. Dette skjer i timene når læreren er tilstede. Flekke litt ræv er heller ikke uvanlig av enkelte. Vel, dere kan bare tenke dere hvordan enkelte er i gutte-garderoben Jeg velger herved og ikke tro på deg.. Jeg kødder ikke. Her er en enda verre historie. Denne historien her har jeg blitt fortalt av flere jeg nå går i klasse med (10.). Dette skjedde i 7ende klasse: Det var dusjingen etter gymtimen. En av guttene fikk stå kuk. Av en eller annen grunn( jeg vet ikke hvorfor) så hadde han med stå kuken og en annen gutt en konflikt. Han med stå kuken hopper opp på gutten bakfra og kjører penisen inn i rompen på den andre gutten. Når han som henger bakpå ryggen til han andre slipper tak( han hang ikke der så lenge). Faller/legger han som fikk kuken i seg ned på gulvet og begynner og grine, og der ble han liggende en stund. Det er derimot litt sykt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Som om han klarer å hoppe opp på ryggen til en og penetrere en annen. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Som om han klarer å hoppe opp på ryggen til en og penetrere en annen. Det er bare en noe jeg har blitt fortalt, av flere, så jeg tror det er sant. Tviler også på at han klarte å penetrere han. Det ble vel trolig litt mer gnikking mellom rompeballene. Jeg vet ikke, jeg var som sagt ikke der. De innvolverte skal vist ikke ha vært så lysten på å snakke om det. Endret 25. mai 2005 av Wobokel Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er noen gutter i klassen min som driver å tar penisen utenfor buksen og rister litt på den før de drar buksen opp igjen. Dette skjer i timene når læreren er tilstede. Flekke litt ræv er heller ikke uvanlig av enkelte. Vel, dere kan bare tenke dere hvordan enkelte er i gutte-garderoben En i klassa mi som gjør akkurat det samme!! Han er litt tvilsom! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er ganske glad for at eg ikkje er gutt Ein i klassen min fekk stå i guttegarderoben.. Me kaller han Kåte petter.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det må være kjipt å være en homo i guttedusjen. Konsentrere seg om å ikke få stå. Som å stå i jentedusjen (om det var normalt) og ikke få stå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det må være kjipt å være en homo i guttedusjen. Konsentrere seg om å ikke få stå. Som å stå i jentedusjen (om det var normalt) og ikke få stå. Hvis vi hadde blitt vant til det så tror eg de alle fleste hadde taklet begge-kjønn dusjer. Det er bare kulturen vår som sier at det ikke er slik det skal være. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det må være kjipt å være en homo i guttedusjen. Konsentrere seg om å ikke få stå. Som å stå i jentedusjen (om det var normalt) og ikke få stå. Hvis vi hadde blitt vant til det så tror eg de alle fleste hadde taklet begge-kjønn dusjer. Det er bare kulturen vår som sier at det ikke er slik det skal være. Du har et poéng der. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 En jeg kjenner runka i timen, ingen merka det untatt meg og en annen. Vi lata som ingenting hele tiden.Men etterhvert tror jeg han glemte hvor han var så han begynte å runke litt fortere og plutselig sa det pang! Han hadde gjort det så "hardt" at pulten hans hadde "hoppet" opp forran og laget et brak når den landet. Alle bråsnudde seg selfølgelig mot han der han hadde hånda i buksa og så helt forskrekket ut edit: okey da.. jeg så det ikke, men en jeg kjenner fortalte meg det og det er rimlig sanne kilder HAHA! PWND. Skulle tatt bilde vet du ^^ Gullkornspost Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg er jo jente, så har aldri hatt noen slike situasjoner. Men en fyr jeg var på stranden med en gang fikk det når vi skulle gå og bade. Tror det var litt flaut for han Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg er jo jente, så har aldri hatt noen slike situasjoner. Men en fyr jeg var på stranden med en gang fikk det når vi skulle gå og bade. Tror det var litt flaut for han Ja! Stakkars fyr... Btw; Hva skal en gjøre når en er på stranden? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det begynner å bli en del "morsomme" tråder her nå..hehe On-topic: Husker ikke, sikkert på stranden eller en eller annen situasjon med shorts. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Husker en historie om en fyr som gikk på skolen min. Han hadde hatt gym, og kom inn i klasserommet, iført shorts. Så begynte alle å le, han skjønte ikke helt hva de lo av, helt til han fant ut at løken sto rett ut gjennom det ene beinet på shortsen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Definitivt Badeland. Ble sittende i boblebadet etter at "boblene var ferdig", og tror de andre begynte å lure. Og, WTF var shortsen gjennomsiktig! Var ingen god dag egentlig. Selvsagt er det å få ståkuk rett før du skal reise deg også ille, igjen teit å bli sittende. "Nei, jeg skal bare hvile meg litt" Og, dette har ikke hendt meg, men å få ståkuk 5 gymtimer på rad anbefales IKKE. Edit: Det er jaggu meg LENGE siden jeg har ledd så hardt av et innlegg som ditt første, T-Solberg. :!: Endret 25. mai 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Må få slenge inn en episode med en kompis. Vi gikk på ungdomskolen og dette var tiden da slike fæle tynne hip hop bukser var inn. Slike i stoff altså. (Ja det er en del år siden)Det var i mattetimen og alle måtte opp på tavla å løse hvert sitt stykke. En etter en gikk opp, men da turen kom til "Lars" ville han ikke opp på tavla. Læreren ble irritert og til slutt sint. "Lars" måtte ganske enkelt opp der. Han reiste seg og gikk krokrygget opp til tavla. Han regnet ut stykke med ryggen mot klassen hele tida. Læreren som sto ved siden av ble plutselig rød i ansiktet. Da "Lars" var ferdig ble han stående der oppe litt før han snudde seg mot klassen, og alle kunne se hans enorme ståpikk presse mot det tynne stoffet i hip hop buksa hans. Det var faltisk så ille at jeg ble flau på hans vegne.... Det må har vært sinnsykt pinlig. Ahahahehaeheahheaheahehaeh. Tusen, tusen, tusen takk. That made my day, definitivt. Var en i 9. eller 10. som fikk hardon i guttedusjen. Han ble kalt "Stiffy". Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Var en hos oss også... han het Glenn.. vi kalte han for "Glenn Benn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg