SupremeX Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hmm... Det er slitsomt å få reisning rett før man skal av bussen da. På skolen rett før friminuttet er heller ikke spesielt moro. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg kan et triks som har reddet meg fra mange pinlige situasjoner. Om ku*en blir ivrig, kan man bare plassere den slik at beltet på buksa holder den på plass. Altså at den står rett opp, men under buksa og beltet. Så tar man bare genseren litt over. Skjønner? Kan komme med illustrasjon, eventuelt bilde, om ingen forstår. FOR ALL DEL! NEI!!! FYFYFYFYFY Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg spilte fotball-kamp igår, så litt uti 2. omgang, så snubler dommeren, pga. han var for nærme en duell. Så faller han, og får lange-fingeren ut av ledd. Når han ligger på bakken, med mye klær over seg, sa en på laget mitt at han fikk boner mens han lå der. Mens 2 lag + benk + trenere + foreldre = ca. 50-60 stk. Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 i bassenget første gang jeg møtte gojentami Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hørte fra en kammerat at noen hadde vært på en ingenørskole (for å få flere studenter), der fikk de blant annet demostrert et IR-kamera (varmefølsomt). Var en som hadde en rød region på en ikke navngtt plass Så vidt jeg ble fortalt fikk han russenavnet "hotpants" Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Pinligste stedet må vel være på bussen. Eller på jobb. (matvarebutikk) DET er kjedelig det. "øhh, hvorfor står du bak frokostblandingene hele tiden?" "JEG SJEKKER DATOEN!!!!" Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 i bassenget første gang jeg møtte gojentami er ikke det bare hyggelig da? Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hehe, joda, men ska no helst ikke prøve å skremme dama på første treffet heller da:P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Må nok ha vært når en jente jeg kjenner (som er ganske fin) satt seg mitt oppå fanget mitt. Jeg ble ikke kåt eller noe, det er bare sånt som skjer.. "Kan du flytte deg litt? Benet mitt sovner.." Tror og håper hun ikke merket det. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Endret 25. mai 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 En i klassen fikk de visst i engelsktimen igår. " Nå har jeg skikkelig bennern" utbrøt han og viste det til hu som satt ved siden av. Siden han hadde på joggebukse syntes det ganske godt.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 " Nå har jeg skikkelig bennern" utbrøt han og viste det til hu som satt ved siden av. Siden han hadde på joggebukse syntes det ganske godt.. Nasty. Tror ikke jeg har blitt busta før, gitt. Og har for det meste hatt kontroll en god stund nå. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var en i paralell klassen som fikk stå i dusjen... (etter svømminga) Og det var bare gutter der. Har forøvrig ikke hatt noen pinlige episoder selv... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Det var en i paralell klassen som fikk stå i dusjen... (etter svømminga)Og det var bare gutter der. Og du så selvfølgelig etter? Endret 25. mai 2005 av superseven Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hehe, joda, men ska no helst ikke prøve å skremme dama på første treffet heller da:P Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) hehe, joda, men ska no helst ikke prøve å skremme dama på første treffet heller da:P "Å nei! Så stor tiss du har! Vik unna meg!" Edit: Skjønte det. Du har liten tiss.. Endret 25. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var en i paralell klassen som fikk stå i dusjen... (etter svømminga)Og det var bare gutter der. Har forøvrig ikke hatt noen pinlige episoder selv... Det skjedde med en kar i klassen min på ungdomskolen også... Han fikk dusje aleine etter alle andre resten av året (10 kl.). Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Wobokel har slått til igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg