aurstad Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kom over denne glorien av en bruker-anmeldelse av en AMD Athlon 64 +3200 prosessor: "Jeg refererer til denne erfaringen med dette produktet: "Ah, det var en kald vinterkveld, jeg kjente magien i luften, og gradstokken krøp stødig nedover. Da han hadde passert -10c starter jeg opp Hellfish, hun var i godt humør, og malte mens seg støk henne over sidedøren. I kveld skal det skje, sa jeg til henne, og jeg tror hun forstod hva jeg mente. "Del" ble presset inn idet hun gav fra seg det så altfor gjenkjennelige pipet, og vi gled sakte inn i "den blå himmel". FSB'en kjørte vi opp til 302 og multiplikatoren stålsatte vi på 10. Vcore 1,8 og Minnet ble satt til 1:1 med timings 2,5-3-3-5. Mm, tenkte jeg, best å ikke varme henne opp først. Jeg kjente på vannet, og delte hennes smerte, 2c sa gradestokken. Er du klar, spurte jeg. Hun var for spent til å svare, men hjalp meg lekende ut av menyen. Med skjelvende hender trykket jeg inn "save and exit". Pip, sa hun, og så var vi i gang. Press "del" to enter Setup, hvisket hun til meg, men nei, det var ingen vei tilbake nå. De neste 10 sekundene gikk så fort at jeg ikke engang husker dem, men loading-screenen kom på besøk. Jeg fikk ikke engang satt over kaffen før jeg hørte han smalt igjen døren etter seg. Det var da enda godt, tenkte jeg, vi ville ikke ha ham sittende her utover kvelden. Jeg sippet i den herlige varme kaffen, og spyttet den ut igjen da jeg kom på at jeg egentlig ikke liker kaffe. Vi nærmet oss bakgrunnsbile, ikke noen "Safe Mode" for denne dama, her kjører vi hardt. Welcome, etterfulgt av "tai-tan-ti-tan-ti-ta" fylte det nedfrossede rommet. Hjertet slo raskt nå, og hadde ålt seg vei helt opp til halsen. Alt for ofte hadde datapekeren stoppet her, alt for ofte, på dette stadiet, hadde jeg blitt møtt av Freddy Krueger, Djevelen, ja til og med BSOD om du vil. Men det tenkte jeg ikke på nå. Vi var inne, MX510'en gled over skjermen som en rose på isen. Jeg nærmet med CPU-Z, dette måtte foreviges, dette måtte kunne dokumenteres og bevises. Dette måtte jeg kunne fortelle om. Like lett som en fjær spratt CPU-Z opp, "Print Screen" ble trykket inn, og resten er historie. 3,02GHz " Se produktanmeldelsen her! Man kan si mye om bruker-anmeldelsene på komplett.no, men denne var genial! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dobbel post?? http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=422615&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg