Gå til innhold

Bakgrunn funker ikke i opera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='25/05/2005 : 14:03'] Hei!

Bakgrunnen min funker ikke i opera... Noen som vet hvorfor?

background: #fff url(images/bg.png) repeat-x fixed top center;

Takk

Sikker på at adressen til bakgrunnsbildet er korrekt? Kan også prøve å bytte ut koden din med denne:

background: #fff url("images/bg.png") repeat-x fixed top center;

Lenke til kommentar
Trenger ikke " eller ' etter url, sålenge det er riktig adresse, men kan hende du har en bakgrunn som er liten, så du har satt feil repeat-verdi, derfor du ikke ser den.

Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg..

Lenke til kommentar
Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg..

Nei! Å bruke " og ' er bare en uting. For eksempel vil ' gjøre at Safari (tror jeg det var?) ikke klarer å vise bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Nei! Å bruke " og ' er bare en uting. For eksempel vil ' gjøre at Safari (tror jeg det var?) ikke klarer å vise bakgrunnen.

Jasså? Så det er bedre å skrive koden uten disse fnuttene da? Det visste jeg ikke.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...