[makeway] Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei! Bakgrunnen min funker ikke i opera... Noen som vet hvorfor? background: #fff url(images/bg.png) repeat-x fixed top center; Takk Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 background: #fff url('images/bg.png') repeat-x fixed top center; Prøv den. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 ' date='25/05/2005 : 14:03'] Hei! Bakgrunnen min funker ikke i opera... Noen som vet hvorfor? background: #fff url(images/bg.png) repeat-x fixed top center; Takk Sikker på at adressen til bakgrunnsbildet er korrekt? Kan også prøve å bytte ut koden din med denne: background: #fff url("images/bg.png") repeat-x fixed top center; Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Trenger ikke " eller ' etter url, sålenge det er riktig adresse, men kan hende du har en bakgrunn som er liten, så du har satt feil repeat-verdi, derfor du ikke ser den. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Trenger ikke " eller ' etter url, sålenge det er riktig adresse, men kan hende du har en bakgrunn som er liten, så du har satt feil repeat-verdi, derfor du ikke ser den. Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg.. Nei! Å bruke " og ' er bare en uting. For eksempel vil ' gjøre at Safari (tror jeg det var?) ikke klarer å vise bakgrunnen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Vet at man ikke trenger hverken " eller ', men det kan være en kjekk regel å lære seg, at man bruker en av delene konstant. Mener nå jeg.. Nei! Å bruke " og ' er bare en uting. For eksempel vil ' gjøre at Safari (tror jeg det var?) ikke klarer å vise bakgrunnen. Jasså? Så det er bedre å skrive koden uten disse fnuttene da? Det visste jeg ikke.. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 bakgrunnen funker i IE og Firefox... bare ikke i opera Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har du prøvd å bytte rekkefølge på noen av verdiene? Man vet jo aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå