Krankemot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hvordan lager jeg en batch filn som jeg åpner så pinger den ety bestemt mål? er lei av å måtte skrive inn ping **.**.**.** -t hver gang jeg skal pinge :/ Lenke til kommentar
zokra Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Bare åpne notisbok å skriv ping **.**.**.** -t og lagre som filnavn.batNår du åpner fila da vil komandoen bli kjørt... Endret 25. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 ja, men da repeater de komandoen seg selv hele tiden kjempefort... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) pil opp og så enter igjen? er vel ikke så vanskelig det http://www.microsoft.com/resources/documen...bd_trb_ctcz.asp som du har vist gjør -t at den pinger i all evighet til du stopper den, holder ikke dette da? ping -t www.vg.no (switchene skal alltid etter komandoen ) evt ping -n xxx www.vg.no der xxx sier hvor mange ganger den skal pinge switchene skal da holde i lange baner. Skal du bare pinge ett sted kan du jo bare slenge komandoen i en batchfil som du sier, men makan til latskap skal man lete lenge etter.... Endret 25. mai 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå