TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Heisann. Ja, jeg er jo veldig spent på om pakka mi kommer idag da ! Det står innlevert 1714 Sarpsborg kl.10.15 Kommer pakka mi idag ? Endret 12. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Den gjør det ja ! Nå ble jeg gla ! Kan jeg leve et par timer før Matte Tentamen med Algebra i morgen Jeg har henta posten idag, men jeg får vel den lappen senere i post kassa ? Rundt 4tia vel ? Det står at den er overlevrt til omlastingstermianlen 1714 Sarpsborg, den burde da være på lastebilen til meg Endret 25. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg var nettopp nede på Posten. Hei, er det en Pakke til Stian her ? "det er venldig vansklig og finne den pakka her uten lapp" Ja, men idag kl. 10 så var pakka i byen. Da burde den virkelig være her, når det tar 10minutter og kjøre herfra til byen. "Ja, men dem kommer ikke hit før kl. 7 på morgen." Ja, da må jeg si dere er veldig tafatte. "hehe ja.. Du får ta deg en tur i morgen da vettu ! hoho" Yey, Posten er jo verdens råeste til og frakte ting, ikke nok med at dem er hardhente nok til og knuse en mur stein i 5km rute, men dem tar seg faktisk 3timers rastepause å ! Bedre blir det ikke. Med enkle ord, Postens tafatte kamp sikret min død. Jeg har tentamen i Matte imorgen, og har ikke fått de bestilte brikkene mine takk Posten Endret 12. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hva med pakkesporing på nett? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Altså, jeg har jo sagt at pakka er i byen. Pakkesporing, som sagt 2ganger over, er i 1714SARPSBORG, det er 8km ellerno fra meg. Jeg kan jo spøre mamma om kjøre, men det er det like stor sjangse som å få det nye viruset. Kondolerer om noen kjente offra. Har en ferie penge lapp på 800kroner, jeg pantsetter den, mor kjører ned i den forbaska posten huset og tar dem ut, så tar jeg 200kroner for meg selv , og betaler i morgen, klokka 10, som er minimum vi kan gå fra tentamen. Endret 25. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Altså, jeg har jo sagt at pakka er i byen. Pakkesporing, som sagt 2ganger over, er i 1714SARPSBORG, det er 8km ellerno fra meg. Jeg kan jo spøre mamma om kjøre, men det er det like stor sjangse som å få det nye viruset. Kondolerer om noen kjente offra. Hvis du printer ut pakkesporet så fungerer det som hentelapp! Posten trenger kollinummer når de skal se etter pakka di. Bare navn blir vanskelig. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Neida, de er folk som gir ut der, men som sagt , jeg tror ikke pakka mi er der. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Neida, de er folk som gir ut der, men som sagt , jeg tror ikke pakka mi er der. Hva mener du? Du trenger ikke tro når du kan vite! Bare ta med en utskrift fra pakkespor og finn det ut da... EDIT: Men det er kanskje litt sent nå.. posten er vel stengt.. Endret 25. mai 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Neida, de er folk som gir ut der, men som sagt , jeg tror ikke pakka mi er der. Selvsagt er det folk som gir ut pakken. Men de må fortsatt ha pakkenummeret for å finne den. Selvsagt gidder de ikke lete etter pakke de ikke vet om er kommet dit. Pakken sorteres på formiddagen og kjøres ut til utleveringssted i løpet av ettermiddagen, slik at den er klar til utlevering dagen etter. Nå vet jeg ikke om det er pib eller postkontor det er snakk om, men hvis du fortsetter å spore pakken utover ettermiddagen er det stor sjanse for at den registreres inn der før stengetid. Da er det bare å hente den. MED PAKKENUMMER! Ørjan... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Posten er ikke stengt før om 16minutter og 30sekunder. Jeg skrev ut på kolli nr. og sendings nummeret. Hvis pakken er der, og dem i betjeninga gidder og lete, så får jeg den Måtte tom. gi mamma en kos for å kjøre ned Endret 25. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 øøøø? du BOR i Sarpsborg og bestiller noe fra en butikk i Sarpsborg, som du velger skal fraktes med Posten? hva med og sykle deg en tur innom butikken og kjøpe varen? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Posten er ikke stengt før om 16minutter og 30sekunder. Jeg skrev ut på kolli nr. og sendings nummeret. Hvis pakken er der, og dem i betjeninga gidder og lete, så får jeg den Måtte tom. gi mamma en kos for å kjøre ned hehe De trenger ikke lete.. de bare slår inn kollinummer på dataen og da står det om den har kommet og evt hvor den ligger... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) hehe, ja, for da håpe det. Det er et postkontor/butikk. Mamma kom hjem nå, hu hadde med seg 800kroner, men hun hadde det travel, søster skal på "turn". Så hun glemte den lappen som jeg skrev med kolli nr. o.l. Dypt skuffet over mamma, aldri , aldri skal hun få en kos ! Før om 2uker, da har jeg konfirmasjon da.. Endret 25. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Altså, jeg har jo sagt at pakka er i byen. Pakkesporing, som sagt 2ganger over, er i 1714SARPSBORG, det er 8km ellerno fra meg. Jeg kan jo spøre mamma om kjøre, men det er det like stor sjangse som å få det nye viruset. Kondolerer om noen kjente offra. Hvis du printer ut pakkesporet så fungerer det som hentelapp! Posten trenger kollinummer når de skal se etter pakka di. Bare navn blir vanskelig. Jeg pleier å bare skrive ned nummeret på en liten papirlapp (som oftest en bit av et brev som katta har delvis spist opp), har alltid fått henta pakken med det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 øøøø? du BOR i Sarpsborg og bestiller noe fra en butikk i Sarpsborg, som du velger skal fraktes med Posten? hva med og sykle deg en tur innom butikken og kjøpe varen? Nei, altså bestilte OcZ Premium 1024 fra Netshop for 2 dager siden. Den 23. Idag var den innlevert på 1714 kl. 10.50. 1714 er bare 5-8km herfra. Jeg har ingen sykkel, unntatt en gammel en. Orker ikke, da venter jeg heller .. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå