Dan Hansen Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg tok ut en harddisk med Win2K og satte inn en annen for å teste Linux. Nå finner jeg ikke igjen den andre, jeg må ha lagt den et sted og glemt det. Noen tips? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 linux liker ikke NTFS -> den har sikkert gjemt disken godt! :smile: Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hva skal du med den nå? :razz: Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Finn fram en kraftig elektromagnet. Mine hardisker dukker alltid opp når det er kraftige magneter i nærheten... Lenke til kommentar
termos Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Dere er noen frekke typer, stakkaren til finne disken sin. Prøv 'fdisk -l', som skal liste alle diskene dine. Om du ikke har fdisk (som følger med alle linux distoer på denne planeten, kanskje du kjører en som ikke er herfra), så kan du bruke 'cfdisk' som også skal liste dem i en fin ncurses meny. Om ingen av dem fungerer, så får du finne hjelp i de 4 postene ovenfor. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg pleier å legge mine under talerknene jeg har spist middag fra.. og etter et par uker når jeg må rydde bort alt skrapet så dukker de plutselig fram igjen. Se under grandiosa pakkningen som ligger til venstre for deg så finner du den sikkert. Lenke til kommentar
termos Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Gang of lamers from the outer space Directors Cut version 4.2 Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Partisjonsopplegget som er i de fleste Linux utgaver sitter så langt ned i f.a1skap1 at du må nesten bruke Norton goverment wipe for å klargjøre for nye installasjoner. Lykke til. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Har funnet den. Installerte FreeBSD, logget meg inn som #root og kjørte; grip -ls ##stack search mgp //*disk $ms find >> alrt ... og da fant jeg den i hylla under noen gamle datablader :razz: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Du er en våken, smart og opplagt person . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå