Arne_F Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil si at det er sykere å la slangene sine sulte ihjel... For dem med katter, mus, rotter eller alt annet spiselig... Det er ikke noe bedre at de spiser en ting enn en annen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor ikke bare gi dem rotter? Ubetydelige krek!!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor ikke bare gi dem katter? Ubetydelige krek!!! Fixed Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tror du disse menneskene leser innleggene på dette forumet? Hardly. Så du får ikke forandra på noenting ved å bitche her. Slanger må jo ete noe de og. De kan jo ikke spise gress. Bare fordi vi syns dyrene de spiser er såååå søte betyr ikke at det er galt, gjør det vel? Noen har en drlig dag idag ser jeg... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg jobber i en dyrepark, og vi bruker både ekkle rotter og søte små marsvin som slangefor. Det er forresten ikke lov til å fore med levende dyr i Norge, så de blir avlivet før slangene får dem. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 mater pirayane til en kompis med levende fisk. dyr dreper dyr, sånn er desverre virkligheten Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Men at ville slanger mumser i seg andre, mindre søte dyr, det ofrer ingen en tanke? Hehe, du kjenner da dyreværnere? Jo søtere ett dyr er, jo mer bryr de seg om dem. Dådyrøynefaktoren er stor hos lekedyreværnere (folk under 25 år som vet lite om dyr men som syns det er forferdelig at noen gjør noe med "de nusselige superdupersøte små kosebamsene") just for the record: syns ikke så mye om å fore levende kattunger til slanger jeg heller. Endret 25. mai 2005 av Glortelion Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor ikke bare gi dem katter? Ubetydelige krek!!! Fixed Hvorfor ikke bare fore slangene med fjortiser? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Hvorfor ikke bare gi dem katter? Ubetydelige krek!!! Fixed Hvorfor ikke bare fore slangene med fjortiser? Jammen da dør du Endret 25. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Snart tror jeg denne tråden må over til humor... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Folk rundt om i landet svarer på annonser hvor kattunger/voksne katter gis bort. Etterpå bruker de dem som levende slangemat.Jeg bare spør: Hvor sjuke kan mennesker være? Kilde? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dyr spiser dyr. Det er slik naturen skapte oss. Tenker DU på den stakkars oksen når du spiser biff eller det stakkars lille søte lammet når du spiser lammelår???? (Mat er forøvrig den eneste unnskyldningen for å drepe imo.) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Om ikke katten blir gitt bort havner den jo i søppeldynga i plastikkposer, evt dumpet langs veien. Da er det bedre om det blir slangemat synes nå jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dyr spiser dyr. Det er slik naturen skapte oss. Tenker DU på den stakkars oksen når du spiser biff eller det stakkars lille søte lammet når du spiser lammelår???? (Mat er forøvrig den eneste unnskyldningen for å drepe imo.) Hva med dyr som lider eller det har klikket for? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tenkte kanskje det sa seg selv... Men mens jeg er inne på det er også selvforsvar godtatt grunn, men nok offtopic nå Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg synes i grunn det er galt å holde ville dyr i fangeskap. Når en slange spiser et annet dyr i naturen, er det slik det er ment at det skal være.. Dyr spiser dyr. Det er slik naturen skapte oss. Tenker DU på den stakkars oksen når du spiser biff eller det stakkars lille søte lammet når du spiser lammelår???? (Mat er forøvrig den eneste unnskyldningen for å drepe imo.) Klart det er slik det er, og slik det skal være. Vi trenger mat. Men jeg mener det er galt at noe holder en slange i fangeskap, og mater den med katter.. Endret 25. mai 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 katter er trossalt, kjæledyr (tilnærmet kosedyr) som de fleste blir glade i og får et forhold til. ville du matet en slange med en hund, hvi du selv hadde det? trur de som har rotter ville mislikt at noen ga hetterotter til slanger? eller gullfisk? f.eks syntes jeg det var litt ekkelt å spise den gamle kaninen vår.... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvorfor ikke bare gi dem Bundy? Ubetydelige krek!!! Fixed Superfixed Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er grusomt! Hvem driver med slikt!? Syke mennesker.. det er ikke sykt, naturen må gå sin gang, det må du og skjønne!! dette er egentli helt naturlig..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå