Trigan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei. Har fått en zipet fil med et spill fra min bror. Hvordan får jeg dette spillet til å virke på min k700i og i hvilken mappe skal det legges? Best å laste over med bt? Takker for hjelp. Trigan Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hei, Hvis du har en Jar fil som er zippet, fikser du den filen med å laste ned, "winzip" Fra www.winzip.com Nå har du lagret Jar filen på pcen, så nå er det bare og overføre.(jar=den type fil som kan spiller på mobil) Du kan overføre ved hjelp av : - Datakabel (du kan kjøpe datakabel, Pass på at den funker til k700) - Bluetooth (du må kjøpe en "bluetooth dongle" i butikken. - Ir ( du kan kjøpe en sånn Ir-sender greie som du kobler til pcen) Det jeg foretrekker er nok Bluetooth, det går raskt og greit. Lyke til med spillingen Lenke til kommentar
Trigan Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Takk for svar - men etter jeg har gjort dette... til hvilken mappe skal filen flytes til? jeg finner 4 mapper og har spill på mobilen, men jeg finner ikke ut av hvor de fysisk lligger på mobilen (hvilken mappe)... Skjønner at dette er opplagt for de fleste men jeg er vel litt tregav meg Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Takk for svar - men etter jeg har gjort dette... til hvilken mappe skal filen flytes til? jeg finner 4 mapper og har spill på mobilen, men jeg finner ikke ut av hvor de fysisk lligger på mobilen (hvilken mappe)... Skjønner at dette er opplagt for de fleste men jeg er vel litt tregav meg bare prøv,så ser du Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Den legger seg der den skal ligge, av seg selv Bare dra den inn i det tomme rommet rett nedenfor alle mappene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå