TCi Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Half life er jo ikke vanskelig og kjøre, det er jo verken HW transformers and lighting her eller shaders quapabelity.Kan jo kjøre dette her enkelt med et intregnert skjermkort med 64MB videominne Hva i alle dager snakker du om? HW Transform & Lightning er noe som blir brukt i Direct3D. Source er DirectX-basert. Og Source er også bygd rundt shadere. The Source engine is a 3D game engine developed by Valve Corporation. Its unique features include a large degree of modularity and flexibility, an artist-driven, shader-based renderer, accurate lip sync and facial expression technology, and a powerful, efficient and completely network-enabled physics system. Source supports both 32-bit and 64-bit environments and the Microsoft Windows, Xbox, Xbox 360 and PlayStation 3 platforms. It debuted in October 2004 with Counter-Strike: Source. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Half life er jo ikke vanskelig og kjøre, det er jo verken HW transformers and lighting her eller shaders quapabelity.Kan jo kjøre dette her enkelt med et intregnert skjermkort med 64MB videominne Hva i alle dager snakker du om? HW Transform & Lightning er noe som blir brukt i Direct3D. Source er DirectX-basert. Og Source er også bygd rundt shadere. The Source engine is a 3D game engine developed by Valve Corporation. Its unique features include a large degree of modularity and flexibility, an artist-driven, shader-based renderer, accurate lip sync and facial expression technology, and a powerful, efficient and completely network-enabled physics system. Source supports both 32-bit and 64-bit environments and the Microsoft Windows, Xbox, Xbox 360 and PlayStation 3 platforms. It debuted in October 2004 with Counter-Strike: Source. Kansje du misforsto. Jeg mente nemlig på minimum men der trengs det bare 16Mb video card med HW accleration 3d. PÅ recommed er det 32Mb videocard med accleration 3d, razziration og 1.0 pixel shaders. Og HL2 støtter IKKE HW T&L Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ser ut som jeg gjorde det angående HW T&L ja. Uansett... razziration og quapabelity er ikke engelske ord. Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hvorfår hakker det når jeg kjører svakeste grafikk. Sellom jeg har intergrert skjermkort har jeg testet det på www.srtest.com og jeg skal kunne kjøre det på middelsgrafikk? kan jeg få et litt raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå