Shimano Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Flere bilder fra kontrollpanelet (Kontrollpanel / Mediacenter / Xbox Live / Downloads / Venneliste++) til Xbox 360 - jeg har ihvertfall ikke sett dem før: http://www.betanews.com/slideshow/Xbox_360...r_Interface/6/1 Ser ryddig og oversiktlig ut. Bra med muligheter også ser det ut til. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det ser spennende ut. BTW: Finnes det noen blå skjerm eller lignende på xbox?(hvis den klikker) Lenke til kommentar
Specter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) de har faktisk med "Parental control", hehe, jeg skal ha pass hvis noen skal røre boxen min! men fine farger på sliderne, bra med muligheter, bilder, og utrolig fint å se på da /edit ; og oversiktlig da.. + at de har fått med seg at det er lurt å vise hva knappene gjør, ikke la folk gjette seg til det PS : noen osm la merke til det sublime bildet i bakgrunnen når man er i menyen, på alle fargene så går de i ring i bakgrunnen, kanskje det har noe med "the ring og light" forran på boxen? Endret 25. mai 2005 av Specter Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Vakkert med så høy oppløsning.. Gleder meg til Halo 3. Håper det ikke tar så lang tid å loade ting (menyer, Live, spill). Så dessuten at det var små arkadespill. Blir tøft å spille poker over nett da! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ser meget pent ut dette. Gleder meg til neste generasjons konsoller Lenke til kommentar
Specter Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Så dessuten at det var små arkadespill. Blir tøft å spille poker over nett da! ha, la ikke merke til det før du sa det, jeg skal spille poker !! la meg se om dere kan gjøre DET på ps2 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Virker mye bedre enn det på Xbox! Ser ut som det blir ett kult og oversiktlig dashboard! Ikke så mye dill som det effekt-overdrevet dashboardet til Xbox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Dette ser lekkert ut, uten tvil Lenke til kommentar
computerFreak Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 ser pent ut det... men er ikke helt fornøyd med det... litt rotete! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er det brukervennlig så er eg fornøyd. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Veldig fint, men som sagt litt rotete! Bedere enn det nå værende Xbox menyen. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 liker designet veldig godt. men om det er brukervennelig, gjenstår å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå