Gå til innhold

Poll: Har du ulovlig programvare?

Har du ulovlig programvare?  

921 stemmer

1. 1. Har du ulovlig programvare?

• Ja
      834
    • Nei
      88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-20 14:36, propel skrev:

1. eeeh..jeg er ikke helt sikker men jeg har jo ca 4-500 gb med lagringsplass po den ene pc1 min sà det er mulig jeg mù svare ja her ja.

2. pròver o unngà det siden det lagger ned DL hastigheten po ADSL modemet fra telestjel.

ps....tror jeg har ca 400 cdr med film(sànn man ser po tv)
:grin:

hva syns dere om signaturen min?

HAHAHHHAHAAHAAAH

GOLDSTAR 15" AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAHA

snakker om DRITTSKJERM!!"!

Lenke til kommentar

1 : Ja.

2 : Ja, det har forekommet.

Alle spillene siden Warcraft 2 jeg har spillt, har jeg på hylla. Programmer og sånt jeg liker, og bruker pleier jeg å kjøpe. Siden jeg ikke bruker de store og dyre programmene er ikke det så stor problem for meg personlig. 19,99$ er ikke uoverkommelig.... men programmene må bevise at de er verdt det. Last ned, crack, prøv og er det bra; kjøp...

Lenke til kommentar

1) Ja, hvis mp3 teller har jeg minst 1 giga

2) Ja, har vel byttet noe warez iblandt

Jeg liker IKKE å cracke programmer til ærlige, ikke spesielt rike programmerere som gjør en god jobb (f.ex. WinRAR).. da føler jeg meg ussel. Men programmer som kommer fra store firmaer med sin egen CEO og mer enn nok inntekter fra før har jeg ingen problemer med å cracke, spesielt hvis prisene er alt for stive for studenter (for eksempel Microsoft Windows 2000, ZoneAlarm). Når jeg tenker over det har jeg aldri betalt for programvare, men nå skal jeg for en gangs skyld kjøpe Kaspersky Antivirus-lisens..

Hadde jeg betalt lovlig for all programvare jeg har (webdesign, grafikk, lyd, video etc.) hadde jeg rett og slett vært blakk :/ Samme med musikk, jeg hadde aldri hatt muligheten til å høre så mye musikk som jeg kan hadde det ikke vært for mp3.. men liker jeg et album veldig godt, kjøper jeg heller CD'n.

[ Denne Melding var redigert av: Ximo på 2002-07-20 17:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-20 16:03, Shrike skrev:

Quote:

Den 2002-07-20 14:36, propel skrev:

1. eeeh..jeg er ikke helt sikker men jeg har jo ca 4-500 gb med lagringsplass po den ene pc1 min sà det er mulig jeg mù svare ja her ja.

2. pròver o unngà det siden det lagger ned DL hastigheten po ADSL modemet fra telestjel.

ps....tror jeg har ca 400 cdr med film(sànn man ser po tv)
:grin:

hva syns dere om signaturen min?

HAHAHHHAHAAHAAAH

GOLDSTAR 15" AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAHA

snakker om DRITTSKJERM!!"!

*******!!!....fàr snart en ny targa 17" saa pell deg i nesa!! :grin:

Lenke til kommentar

1. Yes!

2. Redd for det ja...

Rent økonomisk hadde jeg vært gjeldsslave for mange år siden hvis jeg ikke hadde lastet ned/brukt ulovlig software. Har en vanlig norsk skoleelev råd til programmer som 3dstudio max, Photoshop, Win 2k server, etc??? Tror ikke det nei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...