Gå til innhold

Poll: Har du ulovlig programvare?


Har du ulovlig programvare?  

921 stemmer

  1. 1. Har du ulovlig programvare?

    • Ja
      834
    • Nei
      88


Anbefalte innlegg

1. Ja

2. Ja

 

Er i en overgangsfase der jeg prøver å kvitte meg med ulovlig software fra "Windows-tiden". Har oppdaget etterhvert at jeg ikke trenger mange av disse ulovlige programmene, fordi det finnes masse GNU programmer og freeware som er brukbart.

Har jeg behov for å lage f.eks *.pdf filer bruker jeg GhostScript og GhostView, bla bla bla.......

 

runmad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


trenchypost skrev (2002-07-16 21:30):

Quote:


Den 2002-07-16 21:21, dragon skrev:

ikke svar på pollen, det er politi eller kartlegging av deg, din signatur!


1. xxx

2. xxx


svar etter eget ønske, men jeg svarer ikke.


 

Politiet bruker like mye ulovlig programvare som resten av oss ditt grauthue!

Ja veldig bra, Men trenger du bruke ord "grauthue"
Lenke til kommentar

1. Ja

2. Ja

 

Jeg glemte å si at jeg kjøper alt jeg bruker MYE og alle filmer som jeg syns er bra nok til å eie...

 

_________________

AMD XP1700@1606Mhz

Abit KR7A-Raid

512 MB DDR-ram pc2100

2*WD caviar 8MB 80GB hdd

MSI GeForce2 TI PRO VT 64mb

Soundblaster Audigy Platinum

_________________

Hvis livet bare hadde vært en drøm....

 

[ Denne Melding var redigert av: taleg på 2002-07-17 20:48 ]

Lenke til kommentar

1. JA...

2. JA... (tror det, men ikke med vilje...)

 

Men hadde jeg hatt pengene ville jeg sikkert kjøpt programvaren. Men når det gjelder spill, så kjøper jeg helst dem... Alle som har vært på LAN har jo på en eller annen måte skaffet seg enten mp3'er eller spill/programmer, så den statistikken din kan du bare avslutte med en gang... det er da klart at mellom 90 og 100% av folka på dette forumet er dataentusiaster og deretter innhar slik programvare :razz: :razz:

Lenke til kommentar

1. Yesss

2.Enda mer Yesss

 

Jeg må legge til at alle gode spill og alle gode filmer som fortjener pengene mine har jeg kjøpt orginalt! Så jeg straffer på en måte de som lager bare drit og prøver å svindle oss. Så sånn sett er jeg mer moralsk enn alle dere andre! HAHAHA.....

 

og ketil Laura, du sa du aldri hadde distribuert ulovligt før?!? Hva med den MP3'en du sendte meg på mail da? hmmmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Quote:


Killer_DT skrev (2002-07-17 11:32):


og ketil Laura, du sa du aldri hadde distribuert ulovligt før?!? Hva med den MP3'en du sendte meg på mail da? hmmmmmmmmmmmm


Har eg sent mp3 filer til deg,Har kanskje sent en link men kan ikke huske det, Eg sender ikke filer med 128k blir alldri ferdig. Og navnet mitt er ikke ketil Laura, Bor du i sørnorge/østlandet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...