Gå til innhold

Poll: Har du ulovlig programvare?


Har du ulovlig programvare?  

921 stemmer

  1. 1. Har du ulovlig programvare?

    • Ja
      834
    • Nei
      88


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja

nei Deler freewares, dere skulle bare vist hvor meget slikt som finnes ^^

 

Ny poll: Hvor mange her har ulovlig WinOs?

Gjelder ikke kopiert innenfor familie (far-sønn etc) eller linux

Kan -nesten- konkludere med at alle som faktisk har retail, kjøpte komplett pc ^^

Endret av felzius
Lenke til kommentar

1. Ja

2. Ja

 

Fra min første datamaskin som var C64 (Commodore) kjøpte jeg kanskje 1 spill (kassett), fikk 5 spill, og hadde 100-vis av kopier. Min neste datamaskin var Amiga 500 hvor jeg ikke kjøpte et eneste original spill, og hadde 100-vis av kopier. Så kjøpte jeg PC og har kanskje brukt 15 - 20 000kr på spill og har hatt gjennom tidene kopier av pc-spill på en verdi på over 1 000 000kr, hvis en regner ut prisen per spill hva de kostet da de nettopp hadde kommet i butikkene. Hvis man deler den total summen på 450kr som er snittet på hvert spill får en over 2000 spilltitler. Jeg har sikkert hatt dobbelt så mange kopier fra jeg fikk min første PC. Det var sånn ca regning, som ikke er så langt i fra sannheten heller.

Lenke til kommentar
Lasta ned et sånn 3dstudio program for en kamerat. Han sparte visst 27000 han :smile: Share for harde livet!

Tror discreet endelig har innsett at "amatører" ikke er villige til å betale så mye. Får nå studentversjon til ca 1000,- for 2 års bruk.

 

Kan være at pirat kopiene har vært med på å presse frem dette :w00t: .

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...