posse Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja,jeg vet det finnes tråder ang dette men ble ikke klok. Hvilken av disse chippene passer til mine behov? *Spille DVD *Spille brente spill *Rippe DVD/SPILL/PROGS *Legge inn MP3 *FTP PC - XBOX XBOX - PC *Spille DivX,XVID,VCD + de fleste film/musikk formater http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...products_id=152 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...&products_id=85 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...&products_id=88 http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...products_id=163 Tenkte jeg skulle sende Xboxen til Modnet for å få den chippet.. Er det noen erfaringer der ifra? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er dette lov å skrive om på forumet da? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Alle chippene passer til din behov.... Lenke til kommentar
Specter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) spør eierne av de sidene du nevnte, de vet.. PS: X3, utrolig bra, og www.digistore.no X3 eier! Endret 25. mai 2005 av Specter Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) tenkte å bestille fra hammar.no Aladdin Advance XT Pr. Er den bra? Trenger ikke så mye dill dall siden dette er den første chippen min. Har også hørt at det er problemer med å fjerne chippen hvis amn en gang ønsker det Endret 25. mai 2005 av posse Lenke til kommentar
Specter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) personlig ville ikke jeg gått for aladdin i xbox, aladdin hører hjemme i PS2, Xecuter er best i xbox, men det kommer jo ann på hvor mye du er villig til å gi bort av penger da.. /edit; My bad, no aladin for gc /me dumbass Endret 27. mai 2005 av Specter Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Kan man gå over til vanlig Xbox uten å fjerne chippen med Aladin? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) X3, er den beste chippen på markede. Men så er den ikke billig heller. Aladin Adv NX er ikke en dårlig chipp heller... Uansett hvilken chip du velger vil de n kunne støtte kravene dine. Men vil du ha en chip som er laget til xbox med muligheter flere ekstrafunksjoner , f.eks LCD-skjerm, da anbefaler jeg x3. Både Aladdin Adv NX og x3 støtter lcd skjerm... Endret 25. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
posse Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 X3, er den beste chippen på markede. Men så er den ikke billig heller. Aladin Adv NX er ikke en dårlig chipp heller... Uansett hvilken chip du velger vil de n kunne støtte kravene dine. Men vil du ha en chip som er spesiallaget til xbox med muligheter flere ekstrafunksjoner , da anbefaler jeg x3. Både Aladdin Adv NX og x3 støtter lcd skjerm... Hva mener du med extrafunksjoner? Lenke til kommentar
Specter Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 skal ikke si jeg kan så utrolig mye om X3 i forhold til aladdin, men hvis jeg ikke tenker feil, så tror jeg han tenkte på feks : ntsc->pal konvertering, skins, kontrollpanel, lettere nettverk, måten man ripper spill/filmer/musikk på, ftp-oppsett. ja, en del jeg kom på, correct me if i'am wrong! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Du trenger ikke mer enn DUO X chippen til xbox, den har plass til to bioser og du kan flashe den til hva du vil. Koster 199 kroner HER Støtter alle xbox typer og stor harddisk osv osv. Kjøpte i min tid selv en ferdigmodda xbox fra digistore med x3, men har i ettertid funnet ut at det var jo bare tull å gjøre.. x3 er det frakkeste, men jeg bruker hverken LCD skjerm eller anna tull. Skal spille spill og filmer jeg. Alle forhandlere som er nevnt over (digistore, modnet, hammar osv) er seriøste forhandlere. Modnet og digistore er samme shoppen faktisk. Endret 25. mai 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva mener du med extrafunksjoner? Skrev bare på en litt dum måte... Har rettet på det jeg skrev.. Lenke til kommentar
hammar.no Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 personlig ville ikke jeg gått for aladdin i xbox, aladdin hører hjemme i GC og PS2, Xecuter er best i xbox, men det kommer jo ann på hvor mye du er villig til å gi bort av penger da.. Hei Det finnes ingen chip som heter Aladdin til GC. Aladdin til PS2 er en clone (billigprodusert lavkvalitets kopi chip). Aladdin til Xbox er en enkel og grei chip for vanlige brukere. Med Xecuter er det mye å sette seg inn i med bios og bryterpanel og anbefales kun til spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå