preben_dyb Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 fått ip-telefonadapter fra ip24 og sliter litt: har adsl fra tilbyder med statisk ip ut, og dhcp i LAN. koblet boksen fra ip24 direkte til adslmodemet (i WAN-kontakten), og til min eksistrende switch via LAN-kontakten til uplink-kontakten i switchen... dette funket fint i går kveld, i dag tidlig (vel og merke etter at pcen var skrudd på) var telefonen ute av drift igjen.. "nettverk opptatt" når jeg ringer fra mobil.. dama er hjemme og fortviler har jeg koblet feil? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du har nok ikke koblet feil. Hvis du går inn på ip24.no og ser på driftmeldinger, ser du at de har hatt problemer med linjene siden natt til fredag. Gå gjerne inn på forumet til ip24 også, der er det mange som har samme problemet. Jeg har sagt opp mitt abonnement hos ip24 p.g.a. dette, men mest fordi adapteret man får tilsendt er leie. Man betaler altså 709,- for 1-ports adapter som man må levere tilbake ved oppsigelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå