ljkhaeljfk Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg fikk iriveren min idag.. men til min store skuffelse manglet den fjernkontrollen til headssettet? Er en iRiver H320. Skal den være her? Eller er det bare jeg som har misforstått? Endret 25. mai 2005 av elindse Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sitat MPX: NB! Leveres nå uten docking, fjernkontroll og ekstern batteripakke. Vil bli tilgjengelig som ekstrautstyr Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 hæh? Synes jeg nestne burde vært opplyst på komplettsidene!!!!!!!! Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Koster jo sikkert skoa disse ekstrautstyrene da?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Så vidt eg kan sjå står det ingenting om fjernkontroll på Komplett sine nettsider. Ikkje finner eg noko ekstrautstyr til iRiver heller. MPX har fjernkontroll til den nette sum av 469 kroner. Endret 25. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå