Makky Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kjøpte en cpu som døde etter 2 uker. Sendte den inn og de sender nå ny vare. Har jeg rett til å få tilbakebetalt portoen jeg betalte for å sende den defekte til dem? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 I følge Forbrukerrådet kan du kreve å få erstattet fraktutgifter dersom det er ein feil etter forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 ok, takk! Da er saken løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå