kilogram Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 BitTorrent-søkemotor på vei BitTorrent-oppfinneren Bram Cohen holder nå på å utvikle en søkemotor for BitTorrent-nettverket. Søkemotoren skal være ferdig innen 2 uker. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvordan vil den søke? I ei database eller blant aktive klienter? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvordan er det egentlig mulig? Vil ikke dette medføre en total omskriving av BT-protokollen? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 HAdde dere lest artikkelen, så er det en søkemotor akkurat som alle andre søkemotorer på nett. Eneste er at denne søker kun på *.torrent. Det er i hvert fall slik jeg forstår det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 HAdde dere lest artikkelen, så er det en søkemotor akkurat som alle andre søkemotorer på nett. Eneste er at denne søker kun på *.torrent. Det er i hvert fall slik jeg forstår det. Men det spørs hvor den søker etter torrent-filer. Den kan søke på spesielle servere, i en database eller på enkeltmaskiner. Alt etter hvordan programmet er laget. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det finnes jo et slikt program. HUsker ikke hva det heter. Men det fungerte dårlig.... Tror navnet var "exem" (noe i den duren...) Lenke til kommentar
G Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tenker film og musikk bransjen også kan finne lettere frem til de som driver å piratkopierer med det verktøyet... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil gjerne se verktøyet i praksis. Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Har testet søkemotoren og den ser ut til å fungere ganske bra (fant 99% av det jeg søkte etter). Endret 25. mai 2005 av olear Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Finnes det ikkje fleire sånne motorar allereie? Eg meiner å ha minst 2. I fare for smekk på pungen vil eg ikkje nevne navn. Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Finnes det ikkje fleire sånne motorar allereie? Eg meiner å ha minst 2. I fare for smekk på pungen vil eg ikkje nevne navn. De søker ikke over hele nettet. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Den er jo oppe og aktiv den nå den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå