Gå til innhold

Skal kjøpe Nec 1770nx

Anbefalte innlegg

Hei!

Har endelig bestemt meg får å kjøpe en LCD skjerm og går for Nec 1770nx siden jeg har hørt så mye bra om den.

Det jeg lurer på er hvor jeg burde kjøpe den... Sånn med tanke på retur hvis det skulle være pixel feil elr no. Må ta med en DVI kabel også, men priser er vel veldig like der. Så det som gjelder er nesten servicen.

Ser komplett skal ta inn skjermen nå og jeg er allerede kunde der så det hadde vel kanskje hvert best. Tror de har feil bilde da...

vel vel, bare litt sånn vurderinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel etter mine erfaringer så r IKKE den skjermen noe å satse på. Er flere jeg har snakket med som også hadde samme problem som meg med den. *skal se om jeg finner posten min*

Der fant jeg (min erfaring av Nec 1770NX: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338049&hl=

Vel jeg vet selvførlgelig ikke om alle skjermene er slik eller om jeg fikk et uheldig eksemplar. Men som sakt har snakket med flere i ettertid som har/hadde samme problem.

Endret av Rune_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg fått skjermen og er kjempe fornøyd. Har problemer med britney bildet jeg også. Kan skimte "skyggen", men langt ifra klart.

Har jeg stilt inn skjermen feil elr er alle 1770nx sånn. Noen andre med denne skjermen som kan svare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...