Gå til innhold

Hvordan fungerer Master loot

Anbefalte innlegg

Vi kjører et system som funker utmerket egentlig, men svakheten er at du må stole på folk... og enkelte, slik som idioten BenSin, er totalt ute av stand til å bruke sunn fornuft og kan ødelegge for andre. Idioten som rolla på Pala buksene kommer garantert ikke inn i en gruppe med meg igjen, han ble ignora av 9 mann i går. Det er ikke så forbanna lett å finne en gruppe på lv60, så det å brenne bruer på denne måten sørger nok for at du er låst til Scarelt monestary, for ingen gidder å drasse med seg en slik idiot til UBSR...

Derfor, group loot når det er ukjente folk i gruppe, så slipper vi at idioter som dette ødelegger 2 timers arbeid for 9 mann.

Du mener jeg har liten politisk innsikt pga. at jeg tar loot? Utdyp er du snill.

JEG mener du bare er en komplett tulling som ikke har noe i WoW å gjøre med din mentalitet. Eller, du passer til 2 guild, SUN og DarkWolves.

WoW er IKKE SWG, sammenligningene dine passer særs lite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kjører et system som funker utmerket egentlig, men svakheten er at du må stole på folk... og enkelte, slik som idioten BenSin, er totalt ute av stand til å bruke sunn fornuft og kan ødelegge for andre. Idioten som rolla på Pala buksene kommer garantert ikke inn i en gruppe med meg igjen, han ble ignora av 9 mann i går. Det er ikke så forbanna lett å finne en gruppe på lv60, så det å brenne bruer på denne måten sørger nok for at du er låst til Scarelt monestary, for ingen gidder å drasse med seg en slik idiot til UBSR...

Derfor, group loot når det er ukjente folk i gruppe, så slipper vi at idioter som dette ødelegger 2 timers arbeid for 9 mann.

Du mener jeg har liten politisk innsikt pga. at jeg tar loot? Utdyp er du snill.

JEG mener du bare er en komplett tulling som ikke har noe i WoW å gjøre med din mentalitet. Eller, du passer til 2 guild, SUN og DarkWolves.

Klapp igjen, klart man kan sammenligne. Begge er online-spill, begge har loot, begge har muligheten til å snappe loot foran øynene til hverandre.

Lenke til kommentar

Da kan jeg jo starte med å opplyse deg om at idiot er en person med under normal IQ. Om du ønsker, kjøre en søk på google, idiot +synonym.

1. idiot - noun. a person of subnormal intelligence

Men du har rett, det er ikke det ordet som passer best for deg. Grådig halvhjerne, eller egoistiske faen? Treffer jeg spikeren bedre på hode da? Er det noen av disse orda som du trenger hjelp til å forstå?

En macro som gir deg 95% av det som dropper, og dette synes det er okay?

Endret av Hanzo
Lenke til kommentar

Klapp igjen, klart man kan sammenligne. Begge er online-spill, begge har loot, begge har muligheten til å snappe loot foran øynene til hverandre.

Klapp igjen? Oi oi, voksne gutten.

Sier ikke at man IKKE kan sammenligne, men dine sammenligninger passer dårlig i tilfellene dine. Etter andre droppet hadde du blitt sparket ut av gruppa, og det hadde skjedd i 99,99% av tilfellene, for folk vil gjerne ha loot selv og det er ikke vanskelig å finne folk som oppfører seg langt bedre enn du ville gjort.

EDIT: BTW, man har forskjellige loot-metoder i WoW, ca. 95% av tilfellene vil den stå på Group loot, som fører til loot går på omgang og man har mulighet til å "rulle terning" for å få loot over et viss nivå.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Da kan jeg jo starte med å opplyse deg om at idiot er en person med under normal IQ. Om du ønsker, kjøre en søk på google, idiot +synonym.

1. idiot - noun. a person of subnormal intelligence

Men du har rett, det er ikke det ordet som passer best for deg. Grådig halvhjerne, eller egoistiske faen? Treffer jeg spikeren bedre på hode da? Er det noen av disse orda som du trenger hjelp til å forstå?

En macro som gir deg 95% av det som dropper, og dette synes det er okay?

Idioti kan være så mangt det, lille venn. Den engelske definisjonen har ingenting med saken å gjøre. Ja, selvfølgelig er det ok, hvorfor skulle jeg ellers gjort det? PS: det heter spikeren på hodet.

Lenke til kommentar

Klapp igjen? Oi oi, voksne gutten.

Sier ikke at man IKKE kan sammenligne, men dine sammenligninger passer dårlig i tilfellene dine. Etter andre droppet hadde du blitt sparket ut av gruppa, og det hadde skjedd i 99,99% av tilfellene, for folk vil gjerne ha loot selv og det er ikke vanskelig å finne folk som oppfører seg langt bedre enn du ville gjort.

Vel, nå har jeg såkalt "ninjalooted" mye når jeg spilte WoW, og det stemmer pent lite med virkeligheten det du påstår.

Lenke til kommentar

Må si meg enig at det er spillere som BenSin som ødelegger mye av gleden i spill som wow. Mennesker som oppfører seg umodent og egoistisk. Spillet og verden handler ikke bare om hvordan DU fikk all loot, hvordan DU gjør det og hvor bra DU er. Spillet handler like mye om hvor godt DU kan samarbeide med andre mennesker, og hvor gode sosiale antenner man har. Alle kan knuse en rute og stjele et stereoanlegg fra en bil men er det sosialt akseptert i samfunnet forøvrig? Jeg leste også at du brukte en teleport hack i WoW, noe som også indikerer at du ikke respekterer grenser. Med denne mentaliteten kommer du ikke særlig langt uten å skaffe deg mange uvenner både i online spill og i virkeligheten. Er det det du ønsker for deg selv? Hvor får du glede og respekt for å behandle alle andre rundt deg som dritt? Livet er ditt ansvar, så du velger å ta det eller ei.

Ninja-looting er nettopp navnet som ble gitt fordi man tar en ting man strengt tatt ikke trenger, da spesiel ting som er bind-on-pickup som man da selger til vendor. Man kan jo selvsagt si "ja men jeg trenger pengene", ja de få gull du kanskje får for en item som en annen medspiller (som i med-menneske) kanskje har glede av i lang lang tid, og har et stort ønske om å få. En person som vil være takknemmelig for at han fikk muligheten til å få en item. En som vil være glad for din forståelse og forstår at det gir deg glede av at han vant en item han trengte.

Dette er måten du skaper gode forbindelser med andre mennesker. I neste runde er det han andre som gjør deg en tjeneste. Er ikke dette et bedre samfunn i dine øyne? Argumenter for hvorfor dette er en feil tankegang og at verden helst bare skal dreie seg om deg og det du får? Prøv å gi noe til andre og se hvor mye bedre respons du får blant folk. WoW er et flott sted å øve seg da det ikke koster deg noe som helst annet en tid.

Lenke til kommentar

er ikke et fellesbetegnelse for dette "sosial intelligens"?

for å være ærlig, bensin, jeg har ikke lest en eneste tråd på dette forum hvor du ikke har skapt misnøye, og gang på gang fremstår som en som netopp skal bryte reglene, og argumentere hvorfor han gjør det.

igjen, sosial intelligens.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem i at Warrioren roller på det så lenge det er bedre enn det utstyret han har alt, samme om det egner seg bedre for en paladin eller ikke.

Et Plateobject med masse armour og en masse stamina og strenght egner seg fint for en warrior også, samme pokker om det følger med litt andre saker. Eller om det finnes bedre saker for en warrior. Hvis den er bedre enn den han har, roll i vei.

Endret av Champ
Lenke til kommentar

Huff, denne posten minnet meg på en av mine MANGE møter med grådige folk :(

Var i Maraudon idag, og første gangen dropte Gatorbite øksa, som seff en shammy med god 1h+shield rollet på (og som garantert skulle ha tak i Gizlok's hypertech blabla. skjold).

Så da fortsatte vi og jeg rolla 95 på skjoldet som droppet etterpå :devil:

Han klikket selvfølgelig, og det var jo åpenbart at han ville både ha et shammy skjold OG en 2hander :roll: Hadde ALDRI rollet på skjoldet hvis han ikke hadde rollet på 2handeren.

Så neste run droppet princess noen plate leggings, og tror dere ikke priesten rollet og vant dem? Joooooda.. "I didn't do it on purpose" Yeah, right :roll:

Ja, jeg må bare ta hevn avogtil :p Offtopic? neeeeida

Edit: Moralen er: Pickupgroups sucks :sick:

Ser vi tenker likt Complexion :p

Og ja, han solgte øksa til en pris på 4g til vendor etterpå :roll:

Jeg hadde forøvrig ALDRI rollet på et paladin plate set-item, så grådig er jeg rett og slett ikke..

Jeg prøver da ikke skaffe meg uvenner i wow. Hadde møtt på samme personen en annen gang hadde han garantert rollet på eventuellt warrior gear.. Enkelte folk er så sinnsykt grådige :(

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

(BenSin @ 25/05/2005 : 10:54)

Når jeg spilte var jeg en teleporterende Shaman, så det stemmer nok ikke. Kanskje jeg skal starte opp igjen. Bryr meg ikke så mye om andre synes jeg ødelegger så lenge jeg har det gøy selv. 

(BenSin @ 05/04/2005 : 09:13)

Vel, jeg synes ikke det var avhengighetsskapende i det hele tatt. Så lite avhengighetsskapende at jeg sa opp hele greia, jeg synes spillet var direkte kjedelig. 

Det kan jo tenkes at du ikke liker spillet fordi "alle" hater deg?!

Ikke for å generalisere, men til å være en mann på 25 år jeg synes du virker som en "fjortiss", som nettopp har instalert CS på ungdomsskolenettverket. Mulig noen har et behov for å markere seg i div spill i form av penger og upopularitet, for min del spiller jeg for å treffe mennesker og ha det morro.

Sluttet du også med Galaxies fordi ingen ville være i gruppe med deg lengre?

Edit: Kan legge til at alle jeg kjenner looter etter behov, og vi har det fortsatt frytelig morsomt i Azeroth.

Kanskje noe å tenke på?

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Var i Maraudon idag, og første gangen dropte Gatorbite øksa, som seff en shammy med god 1h+shield rollet på (og som garantert skulle ha tak i Gizlok's hypertech blabla. skjold).

Han klikket selvfølgelig, og det var jo åpenbart at han ville både ha et shammy skjold OG en 2hander :roll: Hadde ALDRI rollet på skjoldet hvis han ikke hadde rollet på 2handeren.

Så neste run droppet princess noen plate leggings, og tror dere ikke priesten rollet og vant dem? Joooooda.. "I didn't do it on purpose" Yeah, right :roll:

Jeg hadde forøvrig ALDRI rollet på et paladin plate set-item, så grådig er jeg rett og slett ikke..

Jeg prøver da ikke skaffe meg uvenner i wow. Hadde møtt på samme personen en annen gang hadde han garantert rollet på eventuellt warrior gear.. Enkelte folk er så sinnsykt grådige :(

En god meleechar trenger alltid en god 2H / 1H Skjold, til hver anlednign, så han er frigitt...

men for faEn, en priest som roller på platelegs, skulle vært bannet...

Lenke til kommentar

Eh.. du mener en shaman ikke har rett til å rolle på 2h økser, så derfor roller du på skjold med +int og mana-regen? Si en grunn til at en shaman ikke har nytte av en god 2h øks? Bruker du å løpe rundt med 1h og skjold i PvP? Tenkte meg det.

Lenke til kommentar

si meg bensin, er du helt retard? I ett spill som Wow har items mye å si, f.eks hvis en uberdagger dropper, hvem tror du har mest glede av det; deg som ninjalooter og får 4-5 g hos vendor...eller den lykkelige roguen som har fått seg en kjempedagger som varer helt til end-game?

retard...

Lenke til kommentar

Det kan jo tenkes at du ikke liker spillet fordi "alle" hater deg?!

Nei. Spillet er kjedelig. Jeg brukte teleport-addonen (som sagt i god tro) fordi all den forbanna løpingen var så kjedelig.

Ikke for å generalisere, men til å være en mann på 25 år jeg synes du virker som en "fjortiss", som nettopp har instalert CS på ungdomsskolenettverket. Mulig noen har et behov for å markere seg i div spill i form av penger og upopularitet, for min del spiller jeg for å treffe mennesker og ha det morro.

Behov for å markere meg? Nei du, jeg tok bare loot jeg trengte og teleporterte litt, ikke noe mer. Er vel ikke snakk om å markere seg så veldig.

Sluttet du også med Galaxies fordi ingen ville være i gruppe med deg lengre?

Nei, jeg sluttet på grunn av CU.

Edit: Kan legge til at alle jeg kjenner looter etter behov, og vi har det fortsatt frytelig morsomt i Azeroth.

Kanskje noe å tenke på?

Selv om "alle du kjenner" liker spillet betyr vel ikke det at jeg MÅ like det eller må følge regler for å like det? Jeg bryter diverse regler hver eneste dag uten å trives noe mindre av den grunn.

Lenke til kommentar
si meg bensin, er du helt retard? I ett spill som Wow har items mye å si, f.eks hvis en uberdagger dropper, hvem tror du har mest glede av det; deg som ninjalooter og får 4-5 g hos vendor...eller den lykkelige roguen som har fått seg en kjempedagger som varer helt til end-game?

retard...

Nei, jeg er ikke "retard", jeg er egoistisk. Prøv det en gang, det er morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...